«بازگشت زندگی»

۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۹۲۷۳
«بازگشت زندگی»
‌‌ روزهای تلخ کرونا را همه به خاطر داریم اما با توزیع گسترده واکسن به زندگی دوباره بازگشتیم؛ اما آن شرایط را همچنان به خاطر داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، روزهای تلخ کرونا را همه به خاطر داریم؛ نگرانی از سرایت بیماری، ازدحام در بیمارستان‌ها، فوت عزیزان، قرنطینه سراسری، تعطیلی کسب و کارها، مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن مذهبی و زیارتی، تعطیلی دورهمی‌های خانوادگی، سفرهای تفریحی و در یک کلام، دو سال «تعطیلی زندگی».

دولت سیزدهم زمانی کار خود را شروع کرد که مرگ عزیزانمان بر اثر بیماری کرونا به روزانه ۷۰۰ نفر رسیده بود. عددی غیر قابل باور که روان جامعه را زخمی کرده بود و زندگی عادی را متوقف.

‌‌شرایط آنقدر دشوار و غیر قابل باور شده بود که حتی برای تهیه سرنگ، سرم و داروی معمولی «رمدسیور»، صف‌های طولانی با فشار روانی زیاد شکل می‌گرفت. اینها در کنار فشار زیاد دو ساله به کادر درمان و عدم پرداخت به موقع حق و حقوق آنها‌، شرایط کار را برای مدافعان سلامت هم غیرقابل تحمل کرده بود.

‌‌و حالا مدت‌ها می‌شود که این وقایع تلخ برای ما به خاطره تبدیل شده است، در روزهای اول دولت سیزدهم، تمام توان برای تهیه واکسن، واکسیناسیون عمومی، تهیه دارو و تجهیزات مورد نیاز، افزایش و پرداخت حقوق کادر درمان به کار گرفته شد، تا حالا با خیال راحت بتوانیم «بازگشت به زندگی» را جشن بگیریم.

‌‌این روزها بچه‌ها با ذوق و شوق خود را آماده حضور دوباره بر سر کلاس درس می‌کنند، ورزشگاه‌ها باز هم مملو از علاقه‌مندانی است که مدت‌ها از حضور در سکوها محروم بودند، مراسم محرم با خیال راحت برگزار شده، مردم با آسودگی به سفر می‌روند، مشاغل تعطیل شده دوباره کارشان را شروع کرده‌اند، فشار کار از کادر درمان کشور برداشته شده و در یک کلام، به زندگی بازگشته‌ایم.

‌‌قدردان صبر مردم بزرگ ایرانیم و سپاسگزار فداکاری مدافعان سلامت و چشم دوخته‌ایم به آینده‌ای درخشان و پر از موفقیت.

انتهای پیام/

‌‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز