اختصاص ۲۰ میلیارد به موزه بزرگ خراسان

۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۳۷۶۰
قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اختصاص 20 میلیارد ریال برای سامان‌دهی اموال و اشیای موزه بزرگ خراسان خبر داد.

به‌گزارش‌ خبرگزاری برنا، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به بازدید از موزه بزرگ خراسان در سفر به مشهد مقدس بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارتخانه، توسعه و پویایی موزه‌های منطقه‌ای از جمله موزه بزرگ خراسان است.

وی افزود: برای تصویب طرح محتوایی موزه و اجرای آن پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد تا شاهد غنی‌تر شدن این موزه منطقه‌ای باشیم.

سید جواد موسوی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: سامان‌دهی اموال و تجهیز مخزن موزه بزرگ خراسان و همچنین تصویب طرح محتوایی و چارت اداری موزه بزرگ خراسان از موضوعاتی است که در سفر قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور به آن پرداخته شد.

تشکیل ستاد ویژه زائران دهه آخر صفر و خدمت رسانی به زائران امام هشتم (ع) در وزارت میراث‌فرهنگى، گردشگرى و صنایع‌دستى از دیگر دستاوردهاى این سفر بود.

همچنین مقرر شد کارگروه مشترکی میان استاندارى و اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان نسبت به تهیه و تدوین طرح جامع گردشگرى مشهد و حرایم ١٨ شهرستان در زمان‌بندى مقرر تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز