صدور ۵۰۰ هزار برگ تقاضای سفر اربعین و تحویل ۴۵۰ هزار گذرنامه و برگ تردد موقت از طریق پست

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۴۴۲۶
صدور ۵۰۰ هزار برگ تقاضای سفر اربعین و تحویل ۴۵۰ هزار گذرنامه و برگ تردد موقت از طریق پست
سردار اشتری با اشاره به آمار گذرنامه‌ها و برگ‌های گذر موقت برای مراسم اربعین گفت: تا کنون صدور ۵۰۰ هزار برگ تقاضای سفر اربعین و تحویل ۴۵۰ هزار گذرنامه و برگ تردد موقت از طریق اداره پست به زائران عتبات عالیات انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار حسین اشتری در جریان بازدید از مناطق مرزی در استان سیستان و بلوچستان با عرض تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین و اربعین حسینی و قدردانی از تلاش و خدمات ماموران پلیس میرجاوه اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را نباید دست کم گرفت چرا که اجر آن کمتر از عزاداری و سوگواری نخواهد بود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برپایی موکب شهدای فراجا در مناطق مرزی و ارائه خدمات به زائران اربعین گفت: این اقدامی شایسته و خداپسندانه است و این گونه اقدامات و فعالیت‌ها را نشانگر رویکرد دینی و مردمی است.

وی اشاره به وضعیت تردد اتباع پاکستانی از مرزهای کشور تصریح کرد: تا کنون هشت هزار نفر از برادران پاکستانی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران مراجعه کرده اند. بحمدالله وضعیت تردد زائران خیلی خوب است و مشکل خاصی در مرزهای شرقی و خصوصا مرزهایی که زائران عزیز حضور پیدا می‌کنند نیست و همکاران انتظامی به همراه مردم شریف میرجاوه استقبال خوبی از این عزیزان داشته اند.

اشتری گفت: در عملیات عظیم اربعین حسینی بیش از ۳۰ هزار نیرو در مرزهای شرق، غرب و جنوب کشور در حال تامین امنیت و خدمت رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله هستند و بیش از ۸۰۰ هزار نفر هم به کشور عراق از مرزهای جمهوری اسلامی سفر داشته‌اند که در این مدت پیش‌بینی ما این است در روزهای باقی‌مانده به اربعین آمار بیشتر از این خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به خدمت‌رسانی پلیس در تمامی مسیرها و پایانه‌های مرزی ادامه داد: زائران گرامی و خصوصا کسانی که از خودروی شخصی در طول مسیر استفاده می‌کنند، حتما توصیه‌های همکاران ما را جدی گرفته تا بدون مورد خاصی در این سفر بزرگ معنوی حضور و به سلامت بازگردند.

اشتری با اشاره به آمار گذرنامه‌ها و برگ‌های گذر موقت برای مراسم اربعین اظهار کرد: تا کنون صدور ۵۰۰ هزار برگ تقاضای سفر اربعین و تحویل ۴۵۰هزار گذرنامه و برگ تردد موقت از طریق اداره پست به زائران عتبات عالیات انجام شده است. خدمت‌گزاری به مردم در این ماموریت معنوی یک افتخار بزرگ برای پلیس است و فرماندهی انتظامی کشور نیز همانند سال‌های گذشته با تمام توان در خدمت زائران و در تلاش برای تامین آرامش آنان هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز