خدمت رسانی ۶۵۰ نفر از خادمان سازمان بسیج شهرداری به زائران اربعین

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۷۷۲۲۹
خدمت رسانی ۶۵۰ نفر از خادمان سازمان بسیج شهرداری به زائران اربعین
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران عملکرد این سازمان را در خدمت رسانی به زائران اربعین تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی سهامی  مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در خصوص خدمات بسیج شهرداری در پیاده روی اربعین اظهار کرد: امسال در موکب 6 هکتاری علی ابن موسی الرضا (ع) در عمود 707 با اعزام 650 خادم از سازمان بسیج شهرداری تهران و با کمک خیرین، با خدمات اسکان، پذیرایی، درمان، ماساژ و طب سنتی، و فرهنگی در خدمت زائرین هستیم.

وی با اشاره به اینکه از روز عاشورا اولین تیم بسیج شهرداری برای آماده سازی زیر ساخت‌ها اعزام شدند افزود: امسال موکب علی بن موسی الرضا با اقدامات عمرانی نظیر راه اندازی سردخانه زیر صفر و بالای صفر، راه اندازی دستگاه تصفیه آب، خرید دستگاه یخ ساز، راه اندازی دستگاه هواساز، بازسازی سرویس‌های بهداشتی و احداث نانوایی میزبان زایرین سیدالشهداء علیه السلام است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در خصوص ارائه خدمات پزشکی در این موکب گفت: تیم پزشکی متخصص با همکاری تیم بسیج جامعه پزشکی بقیه الله در این موکب مستقر هستند.

سهامی تصریح کرد: ایستگاه صلواتی موکب نیز در مسیر پیاده‌روی فعال بود. نانوایی موکب هم به همت و همکاری یک پدر شهید دایر است. طبخ این نانوایی در روزهای اول از 5 هزار قرص نان آغاز و در روزهای پایانی به 10هزار قرص نان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه یک تیم 86 نفره ماساژور خانم و آقا اعزام شده‌اند، بیان کرد: با همت خیرین یک ایستگاه خیاطی دایر شد که به زائرین خدمات مربوطه را ارائه می‌کردند. همچنین اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران با اهدای لباسشویی و مواد شوینده به موکب و زائرین خدمات مورد نیاز را ارائه دادند.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) خبر داد و گفت: امسال در خدمت سخنرانانی چون آقایان رائفی پور، حاجتی، واضحی، موسوی مطلق، علیزاده و … بودیم. همچنین برنامه‌های مداحی موکب با حضور آقایان سلحشور، سیدامیرحسینی، عرب خالقی، قدمی، نوشه ور، علیپور برگزار شده است.

سهامی استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی را یکی دیگر از اقدامات این موکب عنوان کرد و گفت: برنامه‌ای فرنگی همانند پخش واقعه عاشورا و شهادت حضرت عباس علیه السلام توسط دستگاه واقعیت مجازی، برپایی غرفه قرآنی، غرفه چاپ عکس با همکاری گروه‌های جهادی راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در پایان اظهار داشت: ما گوشه‌ای از این دریای بی نظیر اربعین هستیم و امیدواریم در این حرکت جهانی ظهور بتوانیم گامی هر چند کوچک برداریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز