افزودن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به شبکه اتوبوسرانی کشور

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۱۰۶۱
افزودن ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به شبکه اتوبوسرانی کشور
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بیش از 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس نو نیز که از محل قراردادهای شهرداری تهران است در حال تحویل است که به خطوط اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه در حوزه بازسازی، بهسازی و نوسازی ناوگان اقداماتی صورت گرفته تا در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد ترافیک روان تری نسبت به سنوات گذشته باشیم، گفت: برای اولین بار در کشور 29 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده به عنوان اتوبوس سرویس مدرسه آماده شده که در خدمت جامعه تعلیم و تربیت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در آستانه مهر ماه توانستیم 550 دستگاه از اتوبوس های متوقف شده شهر تهران را اورهال و به شبکه اتوبوسرانی تزریق کنیم، اظهار کرد: همچنین بیش از 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس نو نیز که از محل قراردادهای شهرداری تهران است در حال تحویل است که به خطوط اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره با تحقق این برنامه ها و اضافه شدن این اتوبوس ها، جان تازه ای به ناوگان و کاهش انتظار شهروندان در ایستگاه های پر مسافر تردد همشهریان تسهیل شده و شاهد خدماتی در شأن شهروندان گرامی باشیم.

 انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز