ساخت عصاره پاک‌کننده کبد با کمک دانش بنیان ها

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۳۰۶۷
ساخت عصاره پاک‌کننده کبد با کمک دانش بنیان ها
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از مذاکره با مراکز علمی برای جذب محقق جهت انجام پروژه های مشترک تحقیقی و تولیدی دانش بنیان خبر داد و گفت: ساخت عصاره پاک‌کننده کبد در همکاری با یک شرکت دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که تولید محصولات دانش بنیان در دستور کار هلال احمر قرار گرفته است، گفت: مذاکره با مراکز علمی و دانشگاهی برای جذب محقق جهت انجام پروژه های مشترک دانش بنیان در حوزه های مرتبط سازمان تدارکات پزشکی به صورت جدی پیگیری می شود.

وی افزود: از جمله اقدامات دیگر در این عرصه، شرکت در نمایشگاه های مرتبط جهت شناسایی تیم ها و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه داروسازی و انجام مذاکرات برای شکل گیری همکاری است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به برخی از پروژه های آغاز شده، خاطرنشان کرد: ساخت پودر بندآورنده خونریزی یکی از نمونه های همکاری است که میان هلال احمر و شرکت های دانش بنیان آغاز شده است و تلاش می شود تا این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

عسکری ادامه داد: دریافت درخواست اولیه جهت تولید عصاره ترکیبی 5 گیاه از شرکت ژرف اندیشان سلامت جهت پاک کنندگی کبد، بهبود سیستم قلبی و عروقی نیز صورت گرفته و بزودی وارد حوزه عملیاتی می شود.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: همکاری با شرکت اروند فارمد از زیر مجموعه های شرکت سیناژن جهت تولید عصاره ها از جمله عصاره یونجه زرد و درمنه نیز از جمله پروژه های مشترک دیگری است که با شرکت های دانش بنیان در این حوزه همکاری می شود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به تولید عصاره خشک ریشه زرشک در مجموعه سهاجیسا، گفت: مشارکت با مجموعه فضل داروی خیام جهت تولید عصاره خشک ریشه زرشک که نمونه اولیه در خط پایلوت تولید شده، آغاز و رایزنی جهت تولید صنعتی در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز