متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتارشناسی باید تعامل کنند

۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۸۴۵۴۵
متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتارشناسی باید تعامل کنند
وزیرآموزش وپرورش گفت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یوسف نوری  ظهر روز شنبه 16 مهرماه در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا‌ در وزارت آموزش و پرورش و تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار کرد: زحمت تامین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما به طور مستمر ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد :تجلیلی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما هم همواره از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی های زیادی که دارید در راستای نظم و امنیت به مردم خدمت می کنید.

نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد : جمعیت گسترده دانش آموزی که از دوره های پیش از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش و پرورش بسیار بالاست.

وی تصریح کرد :در حوزه دانش آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.

وزیرآموزش وپرورش  با اشاره به اینکه باید در جامعه نهاد سازی انجام شود، گفت: حلقه های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد البته تشکل های َسیاسی فعالیت می‌کنند اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه های مختلف سنی چنین نهادهایی داشته باشیم و آموزش های ویژه انجام شود.

نوری با اشاره به شعار پلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس، گفت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.

‌شایان ذکر است؛ در این مراسم وزیر آموزش و پرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز