شورای شهر مخالف بودجه دهی شهرداری تهران به ساخت پل جاوید الاثر متوسلیان

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۳۹۴۰۹۹
شورای شهر مخالف بودجه دهی شهرداری تهران به ساخت پل جاوید الاثر متوسلیان
رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره اجرای طرح تونل متوسلیان فقط چند پیشنهاد ارائه شده و ما نیز به شهرداری اعلام کرده‌ایم که اصلاً بودجه‌ای گذاشته نشود؛ زیرا به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم و ساخت این تونل بر عهده بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اجرای طرح تونل متوسلیان شروع نشده و در خصوص آن قراردادی انعقاد نشده است، گفت: در خصوص این طرح فقط چند پیشنهاد ارائه شده و ما نیز به شهرداری اعلام کرده‌ایم که در این خصوص اصلاً بودجه‌ای گذاشته نشود؛ زیرا به‌طور واقع بودجه‌ای برای آن نداریم.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت اولویت‌ دهی به طرح‌های مرتبط با حمل و نقل عمومی  به‌طور خاص مترو افزود: اگر اعتبارات موجود را برای مترو بگذاریم، به مراتب بهتر از این است که در یک تونل طولانی زیرزمینی هزینه کنیم.

 چمران با تاکید بر اینکه ساخت تونل جاویدالاثر متوسلیان بر عهده بخش خصوصی است، عنوان کرد: گویا در این خصوص دو پیشنهاد ارائه شده و هنوز بررسی نشده و کاری در خصوص آن انجام نشده است.

گفتنی است معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران 8 آبان ماه از نهایی شدن طرح فاز مقدماتی تونل جاویدالاثر متوسلیان خبر داده بود و گفته بود: هزینه ساخت تونل جاویدالاثر متوسلیان 20 هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است.

عباس شعبانی افزود: طول این تونل 9 کیلومتر است که از میدان سپاه شروع شده و تا بزرگراه آزادگان نیز کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز