قبولی ۸۷ دانش آموزان مناطق روستایی تحت پوشش کمیته امداد در کنکور

۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۷۰۳۹
قبولی ۸۷ دانش آموزان مناطق روستایی تحت پوشش کمیته امداد در کنکور
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران گفت: از بین 625 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران که در کنکور 1402_1401 حائز رتبه شدند و 87 نفر از آنها دانش آموزان مناطق روستایی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین زمانیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 800 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور سراسری شرکت کردند، گفت: 625 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران با شرکت در کنکور 1402_1401 حائز رتبه شده و در دانشگاه‌ها دولتی، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، پیام نور و آزاد پذیرش شدند که از این تعداد 46 نفر رتبه زیر ده هزار کسب کردند.

وی با بیان اینکه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمند سازی جامعه هدف است، افزود: 87 نفر از قبول شدگان از میان دانش آموزان تحت حمایت در مناطق روستایی است.

زمانیان با اشاره به اینکه تعداد دانش آموزانی که امسال مجاز به انتخاب رشته شدند نسبت به سال گذشته 3 برابر شده بود، تصریح کرد: در کنکور سراسری سال 1400 حدود 200 نفر مجاز به انتخاب رشته شده بودند.

معاون امور فرهنگی ادامه داد: کمیته امداد خدمات ویژه برای دانش آموزان پایه دوازدهم اعم از کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره‌های تحصیلی و انتخاب رشته را برای این دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش کنکوری‌ ها در سال تحصیلی جدید گفت: پنجشنبه 19 آبان ماه اولین همایش دانش آموزان کنکوری با حضور 800 دانش آموز تحت حمایت برگزار خواهد شد.

زمانیان یادآور شد: در حال حاضر 20 هزار و 747 دانش‌آموز و 1623 نفر دانشجو تحت حمایت این نهاد است که از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز