اکران خصوصی مستند دیدار رهبر انقلاب با افراد شاخص عضو گروه های جهادی/ تصاویر دیده نشده از فرمایشات رهبری با جهادی ها

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۸۵۶۶
اکران خصوصی مستند دیدار رهبر انقلاب با افراد شاخص عضو گروه های جهادی/ تصاویر دیده نشده از فرمایشات رهبری با جهادی ها
مستند غیررسمی ۵ (دیدار رهبر معظم انقلاب با گروه های جهادی) عصر امروز با حضور فعالین رسانه اکران شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مستند غیررسمی ۵ (دیدار رهبر معظم انقلاب با گروه های جهادی) عصر امروز یکشنبه ۲۲ آبان با حضور فعالین رسانه اکران شد.

در این مستند بخشی هایی از دیدارهای روزهای پنج شنبه رهبر معظم انقلاب با گروه های جهادی و تصاویری از حضور سرزده ایشان بعد ار بروز زلزله بم برای بررسی وضعیت امدادرسانی به مردم این شهرستان وجود دارد.

در مستند غیررسمی ۵ به اقدامات گروه های جهادی و بویژه تلاش های حاج عبدالله والی در روستاها و نقاط دور افتاده پرداخته شده است.

علی صدری نیا کارگردان مستند غیررسمی دیدار رهبر معظم انقلاب با گروه های جهادی در توضیح مراحل ساخت این مستند گفت: مستند غیررسمی ۵ در ادامه مستندهای قبلی است که ساخته ایم ولی در این مستند به  دیدارهای رهبر معظم انقلاب با گروه های جهادی و تاکیدات ایشان با آنها پرداخته است.

وی افزود: تلاشمان در قسمت پنجم غیررسمی این بوده که دوباره سراغ روایتی تازه برویم؛ از یک روحیه خاص از دهه‌های گذشته تاکنون و از اعتقاد به نوعی از کار و فعالیت در تمام این سال‌ها... 

کارگردان مستند غیررسمی ۵ تصریح کرد: این قسمت از غیررسمی تصاویری منتشر نشده دارد که برای خودمان به عنوان سازندگان اثر هم جذاب و دوست داشتنی بود. تصور می‌کنم پخش این تصاویر بعد از گذشت سال‌ها ارزش دیگری دارد. همچنین این قسمت به نظر من حرف‌های مهمی برای فکر کردن و به کار بستن دارد. 

صدری نیا گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این مستند جمعه ٢٧ آبان ساعت ١٥ شبکه سه سیما و ساعت ٢٠ شبکه یک سیما، شنبه ٢٨ آبان ساعت ٢١ شبکه افق و همچنین یکشنبه ٢٩ آبان ساعت ٢٠ شبکه مستند پخش شود. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز