بهره‌مندی روزانه هزار نفر از خدمات داروخانه‌های هلال احمر

۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۸۷۴۰
بهره‌مندی روزانه هزار نفر از خدمات داروخانه‌های هلال احمر
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: روزانه بیش از یک هزار نفر شامل بیماران خاص، پیوندی، سرطانی، ‏ام اس و نظایر آن از خدمات داروخانه‌های هلال احمر بهره می‌برند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در توضیح این مطلب گفت: داروخانه‌های هلال‌احمر با تمام توان به خدمت رسانی و تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز هموطنان پرداخته و در مهر ماه جاری جمعاً 33 هزار و 700 نسخه به داروخانه‌های هلال احمر مراجعه کرده و خدمات دارویی به آن‌ها ارائه شده است.

همچنین در مدت یاد شده نزدیک به 17 هزار نسخه شامل بیمه‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه دی، بانک ها و بیمه‌های تکمیلی پذیرش و خدمات مربوطه ارائه شده است.

وی در ادامه از راه اندازی چهار عدد سیستم کامل در داروخانه مرکزی به منظور استقرار نمایندگان بیمه دی جهت فروش غیر حضوری داروهای مورد نیاز جانبازان تحت پوشش بیمه مذکور خبر داد.

عسکری اضافه کرد: در داروخانه مرکزی هلال احمر با بکارگیری سیستم مکانیزه و ارائه داروهای خاص، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان تلاش می‌شود تا به رغم حجم بالای مراجعین و بیماران، مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد.

در واحد تجهیزات پزشکی نیز سوزن بیوپسی، سوزن پورت، پورت شیمی درمانی، پمپ شیمی درمانی، برندهای متنوع محصولات استومی و محصولات تخصصی زخم و سوختگی، محصولات توان بخشی  و انولع اقلام بهداشتی در داروخانه تجهیزات پزشکی توزیع و در اختیار هموطنان قرار میگیرد.

وی در پایان از افزایش تعداد باجه‌های تأیید اینترنتی و راه اندازی باجه تأیید بیمه آینده در داروخانه تهرانپارس خبر داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما