آلودگی هوای کشور ناشی از ترک فعل مدیران است

۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۸:۴۷
کد خبر: ۱۳۹۹۱۵۷
آلودگی هوای کشور ناشی از ترک فعل مدیران است
عضو شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوای کشور ناشی از ترک فعل و قصور مدیران است ومردم هیچ نقشی ندارند اگر امروز موتور سیکلت هایی در تهران هستند که 11 برابر آلودگی دارند تقصیر مدیران است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور جلسه یکصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز دست فروشان گفت: مسئول این کار اعلام کرده است که می‌خواهند دست فروشی را قانونی کنند.

وی با اشاره به آلودگی هوا گفت: روز شنبه شاخص هوای تهران 131، روز یکشنبه 125 و امروز نیز در شاخص 119 و در وضعیت نا سالم قرار داشته است و احتمالاً تا انتهای سال در روزهای زیادی شاخص آلودگی هوا زیاد خواهد بود.

امانی ادامه داد: آلودگی این روزهای هوای تهران با اعلام گزارش ناسا همراه بوده است و به گفته معاون وزیر کشور بودجه مقابله با آلودگی هوا 90 میلیون تومان در کل کشور بوده است که این جای شرمساری دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران اعلام کرده است که رسیدگی به آلودگی هوا در شهر تهران از سوی رئیس‌جمهور به او واگذار شده از بنده در همان زمان با این موضوع مخالفت کردم زیرا برای دستگاه ها مسئولیت تعریف شده است و اگر شهرداری خود وظایف خود را انجام دهد باید خدارا را شاکر بود.

وی با اشاره به وظایف شهرداری تهران برای مقابله با آلودگی هوای تهران گفت: حمل و نقل تهران به ویژه مترو یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری تهران است.

امانی ادامه داد: توسعه فضای سبز، تفکیک پسماند، کاهش دفن پسماند وکاهش سفر با هوشمندسازی از جمله وظایف شهرداری تهران است و باید به مردم گزارش دهیم چه اقدامی را انجام داده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: آلودگی هوای کشور ناشی از ترک فعل و قصور مدیران است ومردم هیچ نقشی ندارند اگر امروز موتور سیکلت هایی در تهران هستند که 11 برابر آلودگی دارند تقصیر مدیران است.

انتهای پیام/

 

نظر شما