آماده باش ۸۰۰ نفر برای مقابله با یخ زدگی در منطقه ۵ تهران

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۸:۳۷
کد خبر: ۱۴۰۳۶۱۳
آماده باش  ۸۰۰ نفر برای مقابله با یخ زدگی در منطقه ۵ تهران
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 تهران از آماده باش بیش از 200 دستگاه تخصصی و غیر تخصصی و 800 نیروی انسانی در منطقه 5 برای مقابله با یخ زدگی، آب گرفتگی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 تهران همزمان با نزدیک شدن به فصل بارش های زمستانی و بردوت هوا، این معاونت به صورت آماده باش قرار دارد تا در تردد شهروندان مشکلاتی ایجاد نشده و شاهد ترافیک و مسدود شدن مسیرها نیستیم.

وی با بیان اینکه منطقه 5 از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامد های بارش های زمستانی برخوردار است، گفت: به منظور سنجش میزان آمادگی ماشین آلات تخصصی برف روبی مانوری در این خصوص برگزار شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 5 ادامه داد: در این مانور میزان آمادگی دستگاه های تخصصی و غیر تخصصی سنجش شد و همچنین نیروهای خدمات شهری نیز در این زمینه تحت آزمایش قرار گرفتند.

مرادی  تاکید کرد: در این مانور علیرضا جعفری سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ، مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند ، شریفی شهردار منطقه۵، شهرداران نواحی و ارکان اجرایی نواحی حضور داشتند.

وی در پایان گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی تخصصی و غیر تخصصی و همچنین ۸۰۰ نیروی انسانی در منطقه برای بارش های زمستانی و مقابله با یخ زدگی، آب گرفتگی و مسدود شدن مسیر ها آماده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز