ترمینال شرق نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی است

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۴۸۶۱
ترمینال شرق نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی  است
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: راه‌اندازی ترمینال شرق به 20 الی 30 میلیارد تومان نیاز داشت؛ اما حالا این پایانه با اختصاص 200 میلیارد تومان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبر گزاری برنا؛ حجت‌الاسلام آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه 8 آذرماه در  یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به بازدید اخیرش از ترمینال شرق گفت: این ترمینال ۳۰ هکتاری در راستای حل مشکلات پایانه فعلی در شرق تهران ساخته شده و اولین پایانه هوشمند کشور است که در یک موقعیت خاص جغرافیایی واقع شده اما این همه امکانات بدون هیچ کاربردی رها شده و در یکسال اخیر نیز هیچ اتفاقی برای بهره برداری از این پایانه رخ نداده است.

وی با بیان این‌که سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی این پایانه به ۲۰ الی ۳۰ میلیارد تومان نیاز داشت اما حالا این پایانه با اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان راه اندازی می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه مدیریت قبلی با ترک فعل در این زمینه و رها کردن پروژه، خسارت‌های جبران ناپذیری را به این پروژه وارد کرده و در مدیریت فعلی حتی اگر وام ۱۸ درصد بگیریم تا این پروژه راه‌اندازی شود، اقدام درستی است.

آقامیری تصریح کرد: با توجه به اینکه پایانه سرمایه است، با توجه به شرایطی که دارد در صورت افتتاح، سال دیگر سرمایه شهرداری افزایش می‌یابد؛ چرا که این پایانه درآمد پایدار است.

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز