سردار بایرامی در گفت وگو با برنا:

«جهاد تبیین» را محور اصلی کارها قرار داده ایم

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۴۸۹۵
«جهاد تبیین» را محور اصلی کارها قرار داده ایم
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت جهاد تبیین در روشنگری موضوعات، آن را محور اصل کارها قرار داده ایم.

سردار عباس بایرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا درباره آمار محتواهای تولیدشده در سال گذشته در کنگره علمی و ملی ادبیات پایداری و مقاومت اظهار داشت: از اولین سال آغاز به کار این کنگره با استقبالی خوبی روبرو شدیم، سال گذشته این کنگره به میزبانی دانشگاه شهرکرد استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: حدود 90 مقاله به این کنگره ارسال شد که در قالب کتابی باعنوان «نامه پایداری» در اختیار کتابخانه ها و دانشگاه قرار می گیرد تا پژوهشگران بتوانند از آن استفاده کنند.

وی درباره محتوای آثار افزود: جهاد تبیین را به عنوان اصل محور قرار داده ایم، جهاد تبیین هم روشنگری در همه موضوعات است و هم به نقش امنیت آفرینی دفاع مقدس و جبهه مقاومت برای جغرافیای ایران چه از منظر فرهنگی و چه از منظر انسانی اشاره دارد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس درباره اینکه چه آثاری در دستور کار این سازمان است، گفت: ما آثار مختلفی چون آثار ادبی، علمی، تاریخی در ژانر های مختلف مد نظر داریم، همچنین آثاری در حوزه خاطره، شعر، ترجمه و نقشه استان ها در دفاع مقدس و موضوعات مربوط به کودک و نوجوان مد نظر ماست.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز