تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم نگاه غیربخشی به نفع مردم دارد/دولت در حال یکپارچه سازی مدیریت شهری است

۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۸۹۵۶
تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم نگاه غیربخشی به نفع مردم دارد/دولت در حال یکپارچه سازی مدیریت شهری است
نایب رییس شورای شهر تهران گفت: نمی خواهم اقدامات مرحوم ری شهری را نادیده بگیرم ولی از زمان حضور حجت الاسلام قاضی عسگر به عنوان تولیت حرم حضرت عبدالعظیم و نگاه غیر بخشی وی خیلی از کارها به نفع مردم شهرری درحال انجام شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران امروز (شنبه ۱۹ آذر) در آیین آغاز ساخت یازده هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی ما در کشور بخشی نگری است که مجلس هم از این موضوع رنج می برد و منابع زیادی از کشپر هدر می رود. 

وی افزود: شورای شهر و شهرداری در دوره ششم بخشی نگری را کنار زده و در حال همکاری با همه دستگاه هاست که بر همین اساس قرارگاه هایی برای همدلی همگان راه اندازی شده است. 

نایب رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: برخی از پروژه هایی که انجام شده یک ریال هم ارزش ندارد اما چون نماینده و مدیر بنای کارنامه سازی داشته انجان شده است. 

سروری گفت: دولت بدنبال یکپارچه سازی مدیریت شهری است و بنا دارند برای چابک سازی دولت برخی کارها به مدیریت شهری تفویض شود. 

وی افزود: باید بافت های فرسوده در تهران با ساخت و سازها احیا شده و اقتصاد خانوارها که هم اکنون ۶۵ درصد آن متعلق به مسکن است رفع شود. 

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: هم اکنون بیش از ۲۰۰ هزار تفاهم نامه ساخت مسکن در شهرداری امضا شده و در حال افزایش است.

وی افزود: نمی توانیم نسبت به معضل کمبود مسکن در تهران بی تفاوت باشیم؛۵۵۰۰ تخت در یکسال اخیر برای معتادان متجاهر فراهم شده و یازده هزار معتاد متجاهر جمع آوری شده است.

سروری اظهار داشت: نمی خواهم اقدامات مرحوم ری شهری را نادیده بگیرم ولی از زمان حضور حجت الاسلام قاضی عسگر به عنوان تولیت حرم حضرت عبدالعظیم و نگاه غیر بخشی وی خیلی از کارها به نفع مردم شهرری درحال انجام شدن است. 

ادامه دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز