حبیب کاشانی: نمایشگاه شهر آفتاب اولویت شورای شهر تهران است یا حمل و نقل عمومی؟

۱۴۰۱/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۵۳۵۷
حبیب کاشانی: نمایشگاه شهر آفتاب اولویت شورای شهر تهران است یا حمل و نقل عمومی؟
عضو شورا شهر تهران گفت: شهر آفتاب نیاز به توجه دارد اما با وضعیت آلودگی هوا اولویت ما حمل و نقل است تا در ماه‌های آینده با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر درباره کسر یکی از ردیف‌های بودجه شهرداری تهران اظهار داشت: در خصوص نمایشگاه شهر آفتاب باید تصمیم بگیریم که آیا با ۱۵۰ میلیارد تومان می‌توان کاری کرد یا خیر؟ در حقیقت ما پیشنهاد داده بودیم که خود را برای نمایشگاه کتاب آماده کنند. اعلام شد ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا زیرساخت‌ ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب فراهم شود اما باید پیش از این توافقی با وزارت ارشاد منعقد کنند که در صورت ایجاد زیرساخت‌ ها نمایشگاه در آنجا برگزار شود. در آن صورت می‌توانیم این احتمال را در بودجه سال جاری لحاظ کنیم.

در ادامه حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه بودجه سال جاری را مصوب کرده‌ایم، افزود: ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای شهر آفتاب در نظر گرفتیم و در آذر ماه می‌گوییم باید ۱۱۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کند. بی تردید این روش غلطی است. با چه تدبیری ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی کردیم و آیا در آن زمان به زیرساخت‌ها فکر نکرده بودیم.

وی افزود: عمده مشکل شهروندان تهرانی حمل و نقل است. بارها گفتند قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تجهیزات مترو منعقد شده و حالا می‌گویند این قرارداد از بین رفته است. شهر آفتاب نیاز به توجه دارد اما با وضعیت آلودگی هوا اولویت ما حمل و نقل است تا در ماه‌های آینده با مشکل مواجه نشویم.

صادقی عضو شورای شهر تهران نیز در خصوص تصویب افزایش اعتبار برای حقوق پرسنل، گفت: اگر این افزایش اعتبار برای جذب نیرو نیست باید به صورت شفاف ارائه شود. باید تعیین تکلیف شود که افزایش اعتبار برای استخدام و ورودی جدید هست یا خیر؟

وی ادامه داد : غیر از حقوق و دستمزد، ردیف‌های اعتباری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در منطقه عباس آباد، کمک به صندوق بازنشستگی و کمک به زیرساخت‌های دریاچه چیتگر پیشنهاد شده و سوال این است که مگر دریاچه چیتگر به خودی خود اعتبار ندارد. لذا تقاضای من این است که تنها کمک‌های حقوق و دستمزد در اصلاحیه لحاظ شود و سایر ردیف‌ها و کمک‌ها را حذف کنید.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز