اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران تهران است

۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۹۹۴۲
اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران تهران است
معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران و اجرای پروژه های ناتمام در شهر تهران است؛ همچنین حواله های سنواتی بلا تکلیف پیمانکاران درکارگزاری در اسرع وقت باید تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری برنا لطف اله فروزنده معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران بادر جلسه تسویه دیون غیر نقد شهرداری تهران که با حضور مدیران ارشد حوزه معاونت،معاونین مالی و روسای املاک مناطق 22 گانه کلانشهر تهران برگزار شد، اظهارکرد: تسویه بدهی پیمانکاران با حفظ تکریم آنان مهم ترین اولویت معاونت مالی و اقتصاد شهری است و بر همین اساس با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ادارات کل مرتبط و سازمان املاک، تلاش داریم پرداخت دیون پیمانکاران با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی با اشاره به شاخص های شرکت های کارگزاری و صلاحیت حرفه ای آنان تصریح کرد: وابستگی به موسسات مالی یا بانک های حاضر در سطح کشور، برخورداری از توان مالی نقد و غیر نقد و همچنین تعامل و همکاری لازم با مصوبه جدید منابع و مصارف غیر نقد و همچنین توافق نامه های شهرداری تهرن از جمله شاخص های شرکت های کارگزاری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر تحقق بخشی از منابع غیرنقد شهرداری تا پایان دی‌ماه و ادامه پیگیری برای تحقق هرچه بیشتر این منابع بیان کرد: با توجه به برنامه ای که برای تحقق منابع غیر نقد داریم و همچین بر اساس تبصره ۲۹ که شورا مجوز آن را به ما داده، در تلاش هستیم تا بتوانیم بخش غیرنقد را نیز محقق کنیم.

وی تاکید کرد: منابع غیرنقد باید کارشناسی شود و اقدامات کارشناسی و رایزنی با بانک شهر و پیمانکاران در حال انجام است تا در تحقق بخشی از منابع غیرنقد به نتیجه برسیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال گفت: اولویت مدیریت شهری پرداخت بدهی پیمانکاران و اجرای پروژه های ناتمام در شهر تهران است؛ همچنین حواله های سنواتی بلا تکلیف پیمانکاران درکارگزاری در اسرع وقت باید تعیین تکلیف شود.

فروزنده افزود: در این دوره مدیریت شهری با مدیریت بر هزینه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری و بهبود فرآیندها با کمک فناوری اطلاعات و مدیریت بهتر عملیات‌های حرفه‌ای توانسته‌ایم تأمین، تخصیص و نظارت بر منابع مالی شهرداری را بهبود ببخشیم.

در ادامه این نشست ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گزارشی از عملکرد درآمدی منابع و مصارف غیر نقد در سال 1401 ارائه کرد.

وی با تاکید بر بهره مندی بیش از پیش از منابع غیر نقد افزود: امیدوارم با جدیت و اهتمام بیشتری بحث غیر نقد در شهرداری تهران دنبال شود و بتوانیم با تلاش و همیاری شما عزیزان،تسویه دیون پیمانکاران را بیش از پیش محقق سازیم.

این نشست به منظور بحث و تبادل نظر حل و فصل مسائل و مشکلات تسویه دیون غیر نقد شهرداری تهران و ارائه رویکردها و اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد؛ همچنین مدیران کل امور مالی و اموال و خزانه داری به ارائه گزاش، نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز