روند تکمیل قطعه میانی خط ۶ مترو شتاب گرفت

۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۲:۲۵
کد خبر: ۱۴۲۰۶۹۰
روند تکمیل قطعه میانی خط ۶ مترو شتاب گرفت
رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر تهران گفت: باتوجه به سرعت انجام کار و فعال بودن کار گاه ها در اسفندماه سال جاری شاهد بهره برداری از 9 کیلومتر از بخش میانی خط 6 به همراه 4 خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل  شورای اسلامی شهر تهران  به همراه جلال بهرامى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران، محسن هرمزى مدیرعامل شرکت مترو تهران، رضا محمدى شهردار منطقه ۶، على مزینانى مجرى خط ۶ و جمعى از دست‌اندرکاران و پیمانکاران از قطعه میانى خط ۶ مترو بازدید کردند و دراین بازدید گزارش کاملى از اقداماتى که با شروع تزریق نقدینگى از طرف شهردارى تهران در چند ماه اخیر صورت گرفته، ارائه دادند.

عضو شوراى اسلامى شهر تهران در حاشیه بازدید از اقدامات صورت گرفته و سرعت پیشبرد امور در تکمیل بخش میانى خط ۶ و ایستگاه‌هاى آن ابراز رضایت کرده و اظهار کرد: به لطف خدا روند پیشرفت عملیات اجرایى این بخش از خط ۶ نسبت به چند ماه قبل که ازایستگاه‌ ها بازدید کرده بودم، کاملاً رضایت ‌بخش، امیدوارکننده بوده و سرعت انجام کارها و فعال بودن کارگاه‌ها قابل تقدیر بوده و به شخصه از زحمات دست‌اندرکاران امر تشکر مى‌نمایم.

تشکرى هاشمى در پایان بیان کرد: دست‌اندرکاران امور اجرایى همواره نشان‌ دادند زمانى ‌که همت جهادى وجود داشته باشد، مى‌توان کارهاى بزرگ را در کمترین زمان ممکن به سرانجام رساند. باتوجه به روند پیش ‌رو و پس ازانجام تست گرم نهایى، انشاا... در اسفند ماه سال جارى شاهد بهره ‌بردارى از 9 کیلومتر از بخش میانى خط ۶ به همراه 4 ایستگاه کارگر، بوستان لاله، میدان حضرت ولى‌عصر(عج) و شهداى هفتم تیر خواهیم بود.

خط ۶ متروى تهران با طول ۴۲ کیلومتر داراى ۳۲ ایستگاه بوده که با تکمیل بخش میانى، ۲۷ کیلومتر از مسیر و ۱۷ ایستگاه آن (حدفاصل ایستگاه‌هاى دولت‌آباد تا شهید ستارى)، به صورت پیوسته آماده خدمت رسانى به شهروندان و مسافران مترو خواهد بود.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز