انتقاد عضو شورای شهر تهران از تجاوز اسلامشهر به حریم منطقه ۱۸ پایتخت

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۴۰۱۲
انتقاد عضو شورای شهر تهران از تجاوز اسلامشهر به حریم منطقه ۱۸ پایتخت
عضو شورای اسلامی شهر تهران از انتقال بزار سنگ توسط شهرداری اسلامشهر به حریم منطقه 18 خبردادو گفت: زور شهرداری منطقه به این موضوع نرسیده و از ما خواسته اند در شورا و شهرداری مانع دست اندازی به حریم شهر شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر از سال ۹۶ انتقال بازار سنگ در حریم منطقه ۱۸ را با مشارکت بخش خصوصی و اتحادیه سنگ فروشان انجام داد، اظهار کرد: شهرداری به استناد صورت جلسه ای در سال ۹۶  اقدام به شروع علمیات ساختمانی، قطعه بندی و دیوارکشی به منظور احداث بازار سنگ خلیج فارس موسوم به شهر سنگ اسلامشهر کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۸ با پیگیری از مراجع مختلف در ششم شهریورماه سال ۹۶ جلوی تجاوز به حریم تهران را گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: صورت جلسه تنها تا پایان سال ۹۶ معتبر بوده و بدون توجه به اینکه اعتبار آن یک سال بوده و از آن گذشته است، مجدداً دیوارکشی و آماده سازی مجموعه انجام شده که طبیعتاً به دنبال آن بارگذاری های نادرست و صدور پروانه شهری انجام خواهد شد و شهر را با مشکلات فراوان روبه رو می کند.

امانی گفت: با توجه به اینکه شهر سنگ در ورودی اتوبان تهران- ساوه واقع شده و با توجه به تبعات آینده، تردد وسایل نقلیه سنگین و تقاضای سفر در این محدوده ضریب ایمنی کاهش پیدا می کند و مشکلات ترافیک و حوادث رانندگی ایجاد خواهد شد.

وی هچنین خاطرنشان کرد: زور شهرداری منطقه به این موضوع نرسیده و از ما خواسته اند در شورا و شهرداری مانع دست اندازی به حریم شهر شویم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد که شورا و شهرداری اسلامشهر از دست اندازی به حریم شهر تهران خودداری کنند و شهردار نیز باید قانوناً در این زمینه دست به کار شوند.

وی افزود: شهردار منطقه ۱۸ نیز باید ورود کند چرا که قانون به نفع اوست و باید از طریق استانداری و دیگر نهادها وارد عمل شد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز