برگزاری کلاس های هنری ویژه کودکان نابینا در مرکز باغچه حواس

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۴۱۲۴
برگزاری کلاس های هنری ویژه کودکان نابینا در مرکز باغچه حواس
سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 تهران از برگزاری کلاس های آموزشی و هنری در مرکز باغچه حواس در جهت ارتقای توانایی های کودکان کم بینا و نابینا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی اسمعیلی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 تهران با اشاره به اینکه این مرکز از اسفند 96 به دلیل تراکم سکونت روشندلان در این منطقه آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: هم اکنون 110 کودک و نوجوان کم بینا و نابینا مطلق3 سال به بالا از خدمات آموزشی، درمانی، فراغتی و مشاوره این مرکز بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 13 مربی و داوطلب در طول هفته داوطلبانه به باغچه حواس می آیند، افزود: مرکز تفریحی، فراغتی و مهارت آموزی نابینایان و کم بینایان "باغچه حواس" به کمک مربیان داوطلب و سازمان های مردم نهاد در جهت ارتقای توانایی های کودکان کم بینا و نابینا گام های بلندی را برداشته است.

اسمعیلی به تشریح کلاس های این مرکز پرداخت و گفت: در این مرکز کلاس های موسیقی ارگ، پیانو ، بلز ، گیتار، تمبک و دف ،کامپیوتر به صورت صوتی، گفتار درمان، زبان، خط بریل ، کار با دستگاه پرکینز، قلاب بافی، خمیر بازی، اصول اولیه برای کودکان نابینا و کم بینا ، جهت یابی، مهارت های زندگی، مشاوره فردی، آشپزی و شیرینی پزی از جمله این کلاس ها است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: در این مجموعه، امکاناتی نظیر اتاق حواس شامل موسیقی و آواز، نور و سایه، عطر و بو، قصه و کتابخوانی، تئاتر، تحرک و جهت یابی، بازی و ورزش در فضای باز، اتاق اسباب بازی، ساخت و تجسم، لمس علم،آموزش مهارتهای فردی و خدمات مشاوره ای طراحی و ایجاد شده است تا این دسته از شهروندان بتوانند مهارت های فردی و اجتماعی شان را بالا ببرند.

برپایه این گزارش علاقه مندان برای بهره مندی از این کلاس ها می تواند همه روزه از شنبه الی چهارشنبه ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ به همراه یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر یا مادر ) به مرکز باغچه حواس واقع در افسریه بین ۱۵ متری سوم و چهارم ، خیابان ۲۱ سوری ، جنب بوستان فرهاد، پلاک ۷.۱  مراجعه و یا برای کسب اطلات بیشتر با شماره ۳۳۶۵۶۳۶۲  تماس حاصل کنند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز