برپایی جشنواره شمعدانی ها در محلات منطقه ۱۹ تهران

۱۴۰۱/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۴۲۹۴
برپایی جشنواره شمعدانی ها در محلات منطقه ۱۹ تهران
شهردار منطقه 19 تهران گفت: به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره شمعدانی ها همراه با اجرای گروه نمایشی در محله های شکوفه و دولتخواه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تورج فرهادی شهردار منطقه 19 تهران  با اشاره به شعار هفته هوای پاک با عنوان"تحقق هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی اظهار کرد: با بهره مندی از ظرفیت کانون های محیط زیست ویژه برنامه هایی در راستای افزایش و ارتقاء مشارکت مردمی در کاهش و پیشگیری از آلودگی هوا، آگاهی بخشی به شهروندان به منظور حفاظت از محیط زیست و مطالبه گری از مسئولین و دست اندرکاران تدارک دیده شده است.

به گفته این مسئول اجرای مراسم نمایشی آموزشی و برگزاری مسابقه نقاشی در زمینه کنترل و کاهش آلودگی هوا در مدارس، بازدید از بازار محلاتی به منظور ترویج کاشت و نگهداری مناسب از گیاهان و نهال در باغچه و فضای سبز موجود در آپارتمان ها با مشارکت شهروندان به همین مناسبت اجرا می شود.آموزش به شهروندان در خانه های محیط زیست ، بوستان آموزش ترافیک، مرکز مشاوره گل و گیاه و سرای محلات با محوریت تاثیر آلودگی هوا بر سلامت محیط زیست و انسانها و تقدیر از فعالین و کنشگران محیط زیستی در سطح منطقه از دیگر اقدامات اجرایی در منطقه خواهد بود.

فرهادی از برگزاری پویشی تحت عنوان « من قول می دهم برای داشتن هوای پاک... » در قالب فیلم، عکس، دلنوشته و نقاشی در میان دانش آموزان و پرسنل منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز