یک مدیر وزارت آموزش و پرورش: مدارس موفق باید مانند گروه های جهادی بستر حضور مردم را فراهم کنند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۱:۴۰
کد خبر: ۱۴۲۴۷۷۷
یک مدیر وزارت آموزش و پرورش: مدارس موفق باید مانند گروه های جهادی بستر حضور مردم را فراهم کنند
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه‌های جهادی و مردمی را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد محمود زاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورشدر ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: مسئله نیروی انسانی با توجه به نقشی که در توسعه و گسترش انقلاب اسلامی دارد از اهمیت بالایی برخوردار است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به صراحت به آن اشاره شده است.

وی افزود: نیروی انسانی موجب تمدن سازی خواهد بود و حال و آینده نظام جمهوری اسلامی در داخل کلاس‌های درس و با وجود نیروی انسانی و معلمان توانمند ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش موفق و پیشرو نیازمند مشارکت همگانی است.

وی افزود: همه ارکانی که به نحوی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در امر تعلیم و تربیت دخیل هستند، اعم از خانه، مدرسه، اولیا، رسانه‌ها و اصحاب رسانه باید با هم‌افزایی و هم‌گرایی در راستای انجام مفاد سند تحول بنیادین به عنوان نسخه شفا بخش آموزش و پرورش به همکاری و تعامل بپردازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروزه مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه‌های جهادی و مردمی را فراهم می‌کنند.

محمودزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه دولت در راستای تربیت تمام ساحتی، شوراهای آموزش و پرورش با رویکرد تحولی نسبت به قانون شوراهای آموزش و پرورش برای تاثیرگذاری بیشتر در حوزه‌های نرم افزاری و تربیتی و اتخاذ برنامه‌های تربیتی به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: مدارس و مراکز غیردولتی خدمات فرصت‌ها و ظرفیت بی‌نظیری در حوزه‌های گوناگون تعلیم و تربیت را برای آموزش و پرورش کشور ایجاد کرده است که همسو با اهداف سند تحول بنیادین در عرصه‌های مختلف تربیتی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز