آغاز احداث ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت بنیاد علوی در استان البرز

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۵:۰۵
کد خبر: ۱۴۲۵۶۳۸
آغاز احداث ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت بنیاد علوی در استان البرز
آیین انعقاد تفاهم نامه آغاز احداث 600 کلاس درس با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی مدارس با کلنگ زنی دو پروژه آموزشی 12 کلاسه در استان البرز برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ با یاد شهدای مدافع امنیت و شهید سید روح‌الله عجمیان و با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و رئیس بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) استاندار البرز، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی آیین انعقاد تفاهم نامه آغاز احداث ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی مدارس با کلنگ زنی دو پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه در استان البرز برگزار گردید.

حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این  آیین ضمن ادای احترام به مقام گرانقدر شهدای مدافع امنیت و شهید سید روح‌الله عجمیان گفت: استان البرز جز استان‌های کم برخوردار از فضاهای آموزشی است به طوری که دانش آموزان این استان در لیست سرانه فضاهای آموزشی آخرین استان به لحاظ بهره‌مندی از سرانه تراکم فضای آموزشی هستند.

 وی افزود: یکی از راهبردهای وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبودها و تحقق عدالت آموزشی، به کارگیری ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، نهادها و دستگاه‌های بیرونی به خصوص بنیاد علوی و بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی جهت ساخت فضاهای آموزشی است.

 رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: این اقدام که با همکاری و مشارکت بنیادعلوی امروز انجام می‌شود در تلاش است تا به ارتقای سرانه فضاهای آموزشی کشور کمک نماید .

خان محمدی با بیان اینکه طبق تفاهم نامه امروز  احداث ۶۰۰کلاس درس توافق شد و آغاز ساخت دو مدرسه ۱۲ کلاسه در استان البرز کلنگ زنی شد، گفت: این دو پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰متر مربع با زیر بنای آموزشی۲۵۵۰متر مربع در دو باب مدرسه با تعداد ۲۴کلاس درس (دو مدرسه ۱۲کلاسه) دارای فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی فضاهای نمازخانه و تجمیعی، فضاهای اداری و خدماتی، محوطه و فضای بازی، سرویس و سرایداری، مجموع زیر بنای آموزشی ۲۵۵۰ متر مربع (هر مدرسه ۱۲۲۵ متر مربع) با تامین اعتبار، با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد علوی و سازمان نوسازی مدارس در منطقه پر تراکم دانش آموزی شهرستان فردیس احداث خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز