برداشت هوایی از اراضی منطقه ۱۹ تهران

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۹:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۵۸۰۱
برداشت هوایی از اراضی منطقه ۱۹ تهران
شهردار منطقه 19 تهران از برداشت هوایی اراضی نواحی سه، چهار و پنج منطقه به منظور پایش و بررسی املاک واقع در این محدوده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تورج فرهادی شهردار منطقه 19 تهران گفت: به منظور برداشت دقیق از املاک واقع در محدوده نواحی سه، چهار و پنج و اجرای ممیزی این اقدام در دستور کار معاونت معماری و شهرسازی و اداره های درآمد و املاک این منطقه قرار گرفت.

به گفته این مسئول هدف از ممیزی املاک جمع آوری اطلاعات جامع شهری و تهیه بانک توصیفی است تا نهایت بهره وری در ارائه و برنامه ریزی برای خدمات شهری را شاهد باشیم.

ضمن اینکه با تهیه بانک اطلاعاتی نه تنها از وضعیت این محدوده ها ، بلکه اطلاعات جغرافیایی شهر با استفاده از تهیه نقشه های هوایی شهرها و با ترکیب اطلاعات توصیفی می توان با برنامه ریزی و مدیریت بهتر از این اطلاعات دقیق و کارآمد استفاده شود.

وی  ادامه داد: پس از تحلیل آمار مربوطه و برداشت شده از املاکی که در فضای سبز یا معبر عمومی واقع شده اند،براساس ضوابط برخورد خواهد شد و نسبت به سایر املاک که در موقعیت خود قرار دارند و مطابق با کاربری های مجاز هستند هماهنگی های لازم  انجام و و با توجه به سایر ضوابط و مقررات رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز