موافقت شورای شهر تهران با اعلام لیست ۱۲۹ ساختمان ناایمن

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۷:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۵۹۰۵
موافقت شورای شهر تهران با اعلام لیست ۱۲۹ ساختمان ناایمن
رئیس شورای شهر تهران گفت: این 129 ساختمان ناایمن را تنها آتش نشانی از لحاظ حریق بررسی کرده است، ما موافقیم که لیست اعلام شود و دادستانی نیز در همین راستا اخطار داده و پلاکارد مقابل درب این ساختمان‌ها نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز یکشنبه 2 بهمن ماه در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع جلسه هم اندیشی شورا، اظهار کرد: اکثریت سخنان این جلسه جز مسائل داخلی شورا و شهرداری حول محور کار بسیار زشت پارلمان اروپا بود.

وی ادامه داد: به اعتقاد ما شورا در این زمینه مسئولیت دارد و باید مقابل آن بایستد و اعلام کند سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور است و این اقدام مغایر قوانین بین المللی است.

چمران درباره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه گفت: قرار شد یکی از فرماندهان سپاه به شورا دعوت شود همچنین پیشنهاد شد که اعضا با لباس سپاه در جلسه حضور پیدا کنند و بیانیه‌ای صادر شود و بازدیدی از پادگان ها در جهت حمایت از سپاه و ایستادن مقابل کار بچگانه پارلمان اروپا صورت بگیرد و امیدواریم پیشنهاد این پارلمان به تصویب نرسد.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان استاندارد در جلسه شورای شهر تهران گفت: اختلاف نظرهایی با سازمان استاندارد وجود دارد که مرتبط با آلودگی هوا است؛ خواسته ما این است که سازمان استاندارد در مباحثی همچون بنزین و تولید اتومبیل سخت بایستد و از حرف خود کنار نکشد.

چمران درباره ساختمان‌های ناایمن گفت: این ۱۲۹ ساختمان ناایمن را تنها آتش نشانی از لحاظ حریق بررسی کرده است، ما موافقیم که لیست اعلام شود و دادستانی نیز در همین راستا اخطار داده و پلاکارد مقابل درب این ساختمان‌ها نصب شده است.

وی اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد تیم تخصصی سازمان مدیریت بحران شهرداری است که اعلام می‌کنند ساختمان‌ها پایدار هستند یا خیر؟ شورا نباید لیستی را منتشر کند و اگر قرار باشد لیستی ارائه شود شهرداری انجام خواهد داد که قطعاً نیاز به بررسی هایی دارد که پس از آن اعلام می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز