استخدام بیش از ۴۰ هزار نفر در حوزه سلامت

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۷۰۸۴
استخدام بیش از ۴۰ هزار نفر در حوزه سلامت
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تفاهمات با سازمان استخدامی در حال نهایی شدن است که در صورت صدور مجوز آزمون استخدامی را با رعایت اولویت افرادی که در دوران کرونا فعال بوده اند را تا پایان سال برای بالغ بر 40 هزار نفر اجرایی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از شهرداری تهران به ویژه منطقه9 در اجرای این گردهمایی گفت: همکاران ما در دوران سخت 3سال گذشته توانستند در سنگر خدمت به مردم از عهده وظیفه خود برآیند.

وی با اشاره به مجموع فعالیت های بخش بهداشت ودرمان کشوردردولت سیزدهم افزود: کار ما در حوزه بهداشت و درمان به 2 بخش تقسیم می شود که در بخش اول که قابل توجه می باشد تعرفه گذاری خدمات پرستاری که به دلایلی 15 سال عملیاتی نشده بود از آبان ماه اجرایی شد.

 معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: بخش دوم مربوط به مبحث استخدام در حوزه سلامت می باشد که تفاهمات با سازمان استخدامی در حال نهایی شدن است که در صورت صدور مجوز آزمون استخدامی را با رعایت اولویت افرادی که در دوران کرونا فعال بوده اند را تا پایان سال برای بالغ بر 40 هزار نفر اجرایی می کنیم.

سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 تهران ضمن قدردانی از زحمات اسوه های مجاهدت در حوزه سلامت گفت: پاسداشت عزیزانی که در امر ایثار و فداکاری در حوزه سلامت در دوران کرونا حضور فعال در سنگر خدمت به شهروندان داشتند ما را بر آن داشت تا ویژه برنامه ای را در سطح مناطق 22گانه شهری اجرا کنیم.

وی  افزود: بانوان فداکارما درعرصه خدمت در دوران گسترش کرونا جانفشانی های زیادی کرده و تعدادی از این عزیزان در راه خدمت به شهروندان به درجه رفیع شهادت نائل شدند که ما نیز بر خود می دانیم تا قدردان زحمات این عزیزان و اسوه های مجاهدت باشیم.

سوده نجفی عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از مجموعه شهری در منطقه9 این برنامه را حرکتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: بزرگان دین هم لباس پرستاری را بر تن داشته اند که در صدر آنها حضرت زینب(س) است که روز ولادت این بانوی گرامی روز پرستار نام گرفته است.

وی خدمت در لباس پرستاری را افتخار دانست و ضمن تشکر از زحمات جامعه پرستاری در دوران کرونا تاکید کرد: بی شک برگزاری برنامه هایی از این قبیل در راستای گرامیداشت عزیزانی است که خالصانه و با تمام توان تلاش کرده تا زمینه بهبود و سلامت شهروندان را فراهم کنند قابل تقدیر و زحمات پرستاران فراموش نشدنی است.

مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز که در مراسم تجلیل از بانوان مدافع سلامت 22منطقه شهر تهران شرکت کرده بود، گفت: خوشحالیم که در جمع بهترین ها هستیم، این محفل به برکت ایثار و فداکاری شما عزیزان تشکیل شده و بی شک فداکاریها و جانفشانی های شما تا ابد جاودان خواهد ماند.

وی با تشکر از منطقه9 تمامی عواملی که زمینه ساز اجرای این برنامه ارزشمند بوده اند، بیان کرد: بانوان ما نشان دادند هر کجا که امکان خدمت در راستای حفظ ارزش ها بوده پیشرو بوده که مجاهدت های خستگی ناپذیر بانوان مدافع سلامت در دوران سخت کرونا سندی گویا بر صحت این ادعای به حق می باشد.

لازم به ذکر است درآیین تجلیل از بانوان مدافع سلامت شهر تهران که به میزبانی منطقه9 و در سالن همایش های برج آزادی برگزار شد، 130 بانوی مدافع سلامت مدافع سلامت مناطق 22گانه حائز تقدیر بودند که از 25نفر به صورت نمادین تجلیل شد.

 گفتنی است در این گردهمایی برنامه‌های متنوعی چون؛ سخنرانی، نمایش نماهنگ «قرنطینه»، اجرای تئاتر، اجرای سرود، روایت‌گری، شعرخوانی و طنزپردازی، پخش کلیپ «قدردانی»، اعلام فراخوان و ایجاد دبیرخانه ثبت خاطرات بانوان مدافع سلامت، روایتگری ۱۳۵ داستان مدافع سلامت و توزیع کتاب بین حاضرین، اجرای نقاشی زنده روی سن و پخش نماهنگ دعای فرج اجرا شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما