استفاده از آموزش تلفیقی برای توسعه عدالت تربیتی/ بیش از ۱۲۰ معلم دروس دوره ابتدایی آموزش می بینند

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۸۹۴۲
استفاده از آموزش تلفیقی برای توسعه عدالت تربیتی/ بیش از ۱۲۰ معلم دروس دوره ابتدایی آموزش می بینند
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش وپرورش گفت: بعد از همه گیری بیماری کرونا، آموزش های مجازی می تواند به عنوان مکمل آموزش های حضوری به کار گرفته شود و با استفاده از آموزشی های تلفیقی می توانیم از همه بسترهای آموزشی برای توسعه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بهره برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت اله الماسی مدیرکل دفتر وزارتی آموزش وپرورش  در دوره آموزشی مدرسان طراحی محیط های یادگیری دوره ابتدایی شهرتهران با اشاره به ویژگی های زیست بوم جدید آموزش وپرورش اظهار کرد: فرصت هایی که در این زیست بوم برای آموزش وپرورش ایجاد شده است را باید شناسایی و با تکیه بر این فرصت ها و شناخت دقیق عناصر موثر بر طراحی آموزشی، محیط های یادگیری غنی تری را ایجاد کنیم.

وی ضمن پاسخگویی به پرسش های معلمان حاضر در این دوره آموزشی افزود: سیاست آموزش و پرورش ایجاد شبکه های موثر توانمندسازی در بین معلمان است لذا با ایجاد این شبکه ها می توان دسترسی به آخرین یافته های علمی موثر در فرآیند یاددهی-یادگیری را تسهیل کرد.

مدیرکل دفتر وزارتی به سیاستهای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به غنی سازی محیط های یادگیری گفت: بعد از همه گیری بیماری کرونا، آموزش های مجازی می تواند به عنوان مکمل آموزش های حضوری به کار گرفته شود و با استفاده از آموزشی های تلفیقی می توانیم از همه بسترهای آموزشی برای توسعه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بهره برداری کنیم.

 الماسی تاکید کرد: معلمان می توانند با مطالعه دقیق و بهره برداری از دستاوردهای علمی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، افسران پیشرفت کشور باشند.

شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل با سامانه شهید محمدوند

محمد محمدی مدیرکل دفتر آموزش های دبستانی وزارت آموزش وپرورش همدیگر میهمان این دوره آموزشی بود که با اشاره به سیاست ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی گفت: با جمع بندی نظرات معلمان توانسته ایم تغییرات مفیدی در رویکردهای آموزشی و پرورشی این معاونت ایجاد کنیم.

وی شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل سن (۶ تا ۱۱ ساله) را اساسی ترین وظیفه این معاونت برشمرد و گفت: در این راستا با ایجاد سامانه شهید محمودوند تلاش کرده ایم از همه فرصت ها و ظرفیت های موجود برای شناسایی و جذب این گروه از کودکان و نوجوانان استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر آموزش های دبستانی به طرح شهید همت برای آموزش معلمان نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده است با اجرای این طرح بیش از ۱۲۰ هزار نفر از معلمان، آموزش های اساسی را در حوزه دروس مختلف دوره ابتدایی ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز