وقوع ۳ بهمن در اوشان، فشم و میگون در چند ساعت/ نیروهای خدمات شهری از ۲۴ ساعت گذشته فعال هستند

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۰۶۹۷
وقوع ۳ بهمن در اوشان، فشم و میگون در چند ساعت/ نیروهای خدمات شهری از ۲۴ ساعت گذشته فعال هستند
شهردار اوشان، فشم و میگون از وقوع ۳ بهمن در چند ساعت اخیر در این شهرها خبر داد که با اقدامات به موقع نیروهای خدمات شهری مشکلی برای تردد در خیابان و‌جاده های منتهی به این شهرها وجود ندارد.

سید محمدرضا شهبازی شهردار اوشان، فشم و میگون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره آخرین وضعیت این شهر بر اثر بارش برف اظهار کرد: ما زیر برف خوشحال هستیم و آن‌هایی که می‌گفتند برف امسال را نمی‌بینید کجا هستند؟

وی با بیان اینکه از ساعات گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در سطح شهر هستیم گفت: در اوشان، فشم، میگون نزدیک به ۷۰ سانت برف نشسته است و همچنان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستیم.

سید محمدرضا شهبازی شهردار اوشان، فشم و میگون

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر باز بودن محورهای اوشان، فشم، میگون افزود: جاده باز است و در سطح شهر انسداد مسیر به دلیل بارش برف نداریم.

شهبازی با بیان اینکه از ۲۴ ساعت گذشته که بارش برف در سطح منطقه آغاز شده گفت: نیروهای خدمات شهری و… پای کار هستند و برف روبی و شن پاشی به صورت مرتب در حال انجام است.

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه به دلیل برودت هوا در قسمت هایی از جاده امکان یخ زدگی وجود دارد افزود: توصیه می‌شود هموطنان هنگام عبور از این محور با زنجیر چرخ تردد کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وقوع بهمن در این منطقه گفت: در چند ساعت گذشته وقوع ۳ بهمن را در منطقه داشته‌ایم؛ در جاده شمشک، جاده زاگون و خیابانی در فشم بهمن به وقوع پیوسته بود که در حال حاضر این واقعه در جاده شمشک و زاگون مرتفع شده است. 

بیان کرد: در حال حاضر در حال مرتفع کردن بهمن به وقوع پیوسته در فشم هستیم، حجم برف در منطقه بسیار زیاد است و در اطراف میدان فشم نیز تپه‌های برفی ایجاد شده.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز