جماران میزبان اجتماع نوجوانان انقلابی شمیران

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۴۳۲۶۸۱
جماران میزبان اجتماع نوجوانان انقلابی شمیران
حسینیه جماران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر میزبان اجتماع و میثاق نوجوانان انقلابی شمیران با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این اجتماع که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران ،مسئولین آموزش و پرورش ،سپاه جماران،دانش آموزان مدارس شمال تهران و... برگزار شد سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک با تبریک ایام مبارک دهه فجر و ولادت حضرت علی (ع) و امام جواد (ع )به نوجوانان، آنها را نسل انقلاب و  رهروان آرمان ها امام خمینی (ره) دانست و گفت: باید بر خود ببالیم که در کشوری هستیم که شهدای بسیاری را به انقلاب و جامعه اهدا کرده است.

او افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری سایر نهادها تلاش می کند برنامه های متنوع شاد فرهنگی و اجتماعی را در سطح مدارس، محلات، مساجد و معابر و میادین منطقه در این ایام برگزار کند.

گفتنی است در این اجتماع با زنگ انقلاب از نوجوانان برگزیده همایش دلنوشته ها و قصه های علی، تجلیل و میثاق نامه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و... خوانده و جایگاه امام راحل (ره) توسط مدیران شهری و دانش آموزان گلباران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز