نادعلی: باید به دنبال روش جدید برف روبی در سطح شهر باشیم

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۵۵۷۹
نادعلی: باید به دنبال روش جدید برف روبی در سطح شهر باشیم
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اینکه روی غافلگیر شدن شهرداری تأکید کنیم، خالی از حقیقت است، چرا که واقعا شهرداران یک طرف و این تعداد کارگر نیز از یک طرف شب تا صبح کار می کنند و نباید این زحمات را نادیده گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مجموعه های فرهنگی شهرداری برای برگزاری جشن ها و جشنواره ها اظهار کرد: برج میلاد خدمات خوبی را برای برگزاری جشنواره فیلم فجر ارائه داد و بهتر و متفاوت تر از قبل این جشنواره برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هم سال گذشته و هم امسال از جریان برف روبی بازدید کردم، یادآور شد: یکبار نیز نشده که یا بازدید نکرده باشم یا گزارش نگرفته باشم، باید به کسانی که فعالیت می کنند، اعتماد کنیم البته اگر نقد نیز بکنیم، ایرادات برطرف می شود اما باید انتقادات منصفانه باشد.

وی تأکید کرد: برای غیرمنصفانه نقد کردن، نیت بد کافی نیست؛ در برف روبی یکی از مناطق با مشکل بیشتر رو به رو بود و باید گزارش دهیم تا ابهامات برطرف شود. در یک روز سه بار برف بارید؛ ساعت ۸، ۱۱ صبح و بعدازظهر. با کاهش دما به سه درجه زیر صفر، دیگر شن پاشی هم اثرگذار نیست.

ناعلی با بیان اینکه باید به دنبال روش های جدید برای برف روبی در سطح شهر باشیم، خاطرنشان کرد: اینکه روی غافلگیر شدن شهرداری تأکید کنیم، خالی از حقیقت است، چرا که واقعا شهرداران یک طرف و این تعداد کارگر نیز از یک طرف شب تا صبح کار می کنند و نباید این زحمات را نادیده گرفت، هر چند باید نقص ها را پذیرفت و کار قابل دفاع ارائه داد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز