مدیرکل مجمع خیرین مدرسه ساز: ۱۱۳ کلاس درس در خوی نیازمند نوسازی است

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۴۳۵۹۳۱
مدیرکل مجمع خیرین مدرسه ساز: ۱۱۳ کلاس درس در خوی نیازمند نوسازی است
مدیرکل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در زلزله اخیر تعداد 575 کلاس آسیب دیده است که 224 کلاس به مقاوم سازی 238 کلاس تعمیرات جزئی و 113 کلاس به تخریب و بازسازی نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه­ ساز کشور در نشستی که در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان خوی برگزار شد، گفت: مجمع خیرین مدرسه­ ساز در راستای رسالت وجودی و همیشگی خود، ضمن شناسایی و نیازسنجی مسائل به وجودآمده، با مشارکت خیرین، گروه ­های مردمی و جهادی به کمک‌رسانی هم‌وطنان آسیب‌دیده خواهد پرداخت

قفلی گروه­های مردمی و خیرین جهادی را همیاران نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: در زلزله اخیر تعداد 575 کلاس آسیب دیده است که 224 کلاس به مقاوم سازی 238 کلاس تعمیرات جزئی و 113 کلاس به تخریب و بازسازی نیاز دارند. گروه­های مردمی و خیرین جهادی می‌توانند با برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حضور فعال در مناطق زلزله‌زده، به ارائه کمک‌های لازم در چارچوب مشارکت‌های مردمی بپردازند. انتظار داریم خیرین مدرسه ساز اعم از گروه های مردمی و جهادی مثل همیشه در این امر نیز پیشتاز باشند.

مدیرکل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در پایان گفت: با توجه به تعداد بالای مدارس آسیب دیده و تخریب شده، انتظار داریم همه گروه ­ها در امر مهم بازسازی و تعمیرات این مدارس یاری ­رسان باشند.

لازم به ذکر است جامعه خیرین مدرسه ساز کشور طی بخشنامه ای از مجامع خیرین سراسر کشور خواست به کمک هم وطنان آسیب دیده از زلزله اخیر شهرستان خوی بشتابند.

هم وطنان عزیز جهت کمک به بازسازی و نوسازی مدارس آسیب دیده می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جامعه خیرین مدرسه­ ساز کشور و یا مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز