تحول غرب تهران با احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام و آزادسازی اراضی پادگان جی

۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۵:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۷۲۸۹
تحول غرب تهران با احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام و آزادسازی اراضی پادگان جی
شهردار منطقه 9 تهران گفت: با آزادسازی اراضی پادگان جی و اتمام شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) شاهد تحول در قسمت غربی پایتخت و رونق و شکوفایی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به اینکه یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نزدیک شدن مسئولین به مردم است، گفت: حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها برای رفع کم و کاستی ها افتخاری است که برکت برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی افزود: ما امروز امنیت خود را مدیون خون بزرگ مردانی هستیم که از جان خود گذشتند تا ارزش های اسلامی پا بر جا بماند لذا بر خود می دانیم تا ادامه دهنده راه شهدا که همان خدمت بی منت به مردم است باشیم.

مرتضوی که در بین نمازگزاران مسجد ولی امر (عج) محله دستغیب حضور پیدا کرده بود، عنوان کرد: در صدد هستیم تا پیرو توافقی که مجموعه شهری با وزارت دفاع داشته است، با آزاد سازی اراضی پادگان جی سرانه های خدماتی منطقه 9 را تامین کنیم که انشاالله در سال آینده این مهم را اجرایی خواهیم کرد.

شهردار منطقه 9 در ادامه یادآور شد: از دیگر اقدامات کلان در مجموعه شهری در غرب پایتخت عملیات اجرایی ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) می باشد که با اتمام آن شاهد رفع گره ترافیکی و خروج از بن بست خواهیم بود.

این مقام ارشد شهری در منطقه 9 در خاتمه تاکید کرد: با آزاد سازی اراضی پادگان جی و اتمام شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) شاهد تحول در قسمت غربی پایتخت و رونق و شکوفایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز