برنامه اشتغال کمیته امداد به توسعه پایدار منجر خواهد شد

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۶:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۸۴۶۵
برنامه اشتغال کمیته امداد به توسعه پایدار منجر خواهد شد
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: برنامه اشتغال کمیته امداد به توسعه پایدار منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدعباس حسینی معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد در نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد گفت: با کمک راهبران اشتغال کمیته امداد می‌توان الگویی را طراحی کرد که حتی موجب رونق اشتغال در خارج از کشور شود.

معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد افزود: کارهای انجام شده در کمیته امداد بسیار ارزشمند است، زیرا در تمامی بخش‌های آن می‌توان اراده الهی را مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک توفیق الهی است. راهبران اشتغال کمیته امداد نیز این توفیق را دارند تا علاوه بر کسب و کار خود، رضایت خدا و عاقبت به خیری برای خود کسب کنند.

معاون وزیر اقتصاد با مهم خواندن فعالیت‌های راهبران اشتغال، بیان کرد: به هر میزان که شغل در کمیته امداد ایجاد شود، توسعه نیز سرعت خواهد گرفت. باید بدانیم توسعه پایدار است که یک مسیر روشن برای نسل آینده ایجاد می‌کند‌.

حسینی تاکید کرد: نوع فعالیت انجام شده در کمیته امداد همگان را مجاب کرد تا از آن به عنوان یک الگو یاد کنند.

وی با مهم دانستن ایجاد پایداری در بحث اشتغال، ادامه داد: بدون شک ایجاد اشتغال برای یک مددجو، گام اول است و باید با نگاه فنی و تخصصی کارها را به گونه پیش برد تا فرد در شغل انتخابی خود تثبیت شود.

وی گفت: کارهای انجام شده در کمیته امداد را می‌توان به عنوان یک متد ارزشمند در اختیار دیگر کشورها قرار داد تا آنها نیز از این تجارت استفاده کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به درستی زنجیره توسعه در کشور را شناسایی کرده و حتی برای آن برنامه راهبردی تدوین کرده است. به همین جهت می‌توان امیدوار بود که یک تحول در زمینه توسعه و از دریچه کمیته امداد شکل بگیرد.

معاون وزیر اقتصاد در پایان ضمن تعهد به راهبران اشتغال کمیته امداد، تاکید کرد: مجموعه وزارت اقتصاد و شبکه بانکی با تمام وجود در مسیر حمایت از مددجویان و همکاری با راهبران اشتغال حضور خواهد داشت و حمایت‌های مالی لازم نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز