تکریم امدادگران و حفظ نیروی انسانی در اولویت هلال‌احمر است

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۷:۲۳
کد خبر: ۱۴۳۹۸۱۷
تکریم امدادگران و حفظ نیروی انسانی در اولویت هلال‌احمر است
دبیرکل جمعیت هلال احمر در گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی این جمعیت در آبادان گفت: به جهت نوع فعالیت و تنوع کار هلال احمر لازم است مدیران در کنار هم بنشینند و چهره به چهره با هم همفکری کنند و تبادل تجربه صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۵ ماه قبل این چنین گردهمایی در شهر مشهد برگزار شد. اکنون با گذشت ۴ ماه، باید نتیجه مصوبات جلسه قبل را بررسی کنیم و گام به گام راه را برای مولدسازی و افزایش بهره‌وری در جمعیت باز کنیم و این مسیر از تکیه بر نیروهای انسانی و تکریم امدادگران می‌گذرد.

دبیرکل هلال احمر همچنین یاد شهدای دفاع مقدس در جبهه‌های خوزستان را گرامی داشت و رشادت‌های جوانان دلیر ایران در زمان جنگ تحمیلی را ستود و گفت: دفاع مقدس امتداد مکتب عاشورای حسینی بود. اکنون که در آستانه سالروز عملیات‌های بزرگ جنگ هستیم باید یاد آن ایام را زنده نگه داریم.

سلیمانی فعالیت داوطلبان، امدادگران و جوانان هلال احمر را ادامه راه جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی دانست و گفت: در امدادرسانی به زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه، امدادگران ایرانی حاضر بودند جان خود را به خطر اندازند تا عملیات نجات زیر آوار ماندگان تسریع شود.این روحیه ایثار یادآور سال‌های دفاع مقدس بود.


سلیمانی توصیه کرد: لازم است برادری، مودت و همدلی بین مدیران و تکریم کارکنان، داوطلبان و جوانان در اولویت باشد. حفظ نیروی انسانی از هرکار دیگری مهم‌تر است.

او خطاب به مدیران حاضر در سالن گفت: توان خود را معطوف به جذب کودکان، نوجوانان و جوانان کنید. فعالیت سازمان جوانان و ترویج فرهنگ داوطلبی از کودکی بسیار اهمیت دارد.

گردهمایی مدیران عالی ستادی و عامل استانی هم اکنون در منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما