ارتقای علمی کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک بعد از سه سال تعطیلی

۱۴۰۱/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۰۶۹۴
ارتقای علمی کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک بعد از سه سال تعطیلی
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ۱۵ دانشگاه معتبر به همراه انجمن‌ها و سازمان‌های مطرح حمل و نقلی داخلی و خارجی به روش‌های مختلف از برگزاری کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک پشتیبانی کرده‌اند و روند دریافت و داوری مقالات نشان از ارتقای سطح علمی و اجرایی کنفرانس دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل ونقل وترافیک شهر تهران با اعلام اینکه از سال ۹۸ به دلایل مختلف از جمله پیشگیری از گسترش بیماری کرونا کنفرانس  بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک برگزار نشده بود،اظهارکرد: با وجود سه سال تعطیلی، برگزاری کنفرانس امسال با استقبال پرشور استادان، دانشجویان، متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل همراه شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای حضور علاقه‌مندان در کنفرانس مهندسی ترافیک تا دهم اسفندماه ادامه دارد، بیان کرد: تا امروز، حدود دو هزار نفر از ۳۱ استان‌ کشور برای حضور در این کنفرانس ثبت نام کرده‌اند که البته این تعداد با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس در حال افزایش است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران شفیعی با تأکید بر اینکه مجامع علمی و انجمن‌های تخصصی، برپایی کنفرانس مهندسی ترافیک را مورد حمایت قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۵ دانشگاه معتبر به همراه انجمن‌ها و سازمان‌های مطرح حمل و نقلی داخلی و خارجی به روش‌های مختلف از برگزاری این کنفرانس پشتیبانی کرده‌اند و روند دریافت و داوری مقالات، نشان از ارتقای سطح علمی و اجرایی کنفرانس دارد.

گفتنی است، نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما