کولیوند: ۶۰ درصد از حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرهاست

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۴۴۲۴۵۵
کولیوند: ۶۰ درصد از حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرهاست
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همواره ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها است، هر جا حادثه‌ای رخ می‌دهد، ما ناراحت می‌شویم؛ انشالله امسال جشن بزرگی داشته باشیم که اعلام کنیم موفق بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در هفدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور فراجا اظهار کرد: سرمایه‌های عزیزی را به‌دلیل حوادث ترافیکی در کشور از دست می‌دهیم و این موضوع برای ما درد است و به همین دلیل دور هم جمع شدیم تا با هم‌افزایی این رنج را کم کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: این موضوع نیاز به یک همت عمومی دارد. بین ما و مردم فاصله‌ای وجود ندارد. مکلف هستیم شرایط را ایمن کنیم و به نوعی مدیریت کنیم تا کمترین مشکلات را داشته باشیم و در بحث آموزش و فرهنگ‌سازی همه ما مسئولیت داریم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران همه با تمام وجود کار می‌کنند. در حادثه اخیر ترکیه و سوریه، صد کشور در ترکیه برای خدمت‌رسانی حضور پیدا کردند اما تنها کشوری که مورد تشویق ترکیه قرار گرفت و صلیب سرخ جهانی از آن تقدیر کرد جمهوری اسلامی ایران بود.

کولیوند با اشاره به نزدیک شدن به نوروز تصریح کرد: امسال نوروز همراه با ماه مبارک رمضان است و به‌رغم اینکه تمام نیروهای خدماتی، امدادی و امنیتی در روزه هستند، مراقب مردم هستند و مراقبت‌های جاده‌ای را دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه همواره ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها است، گفت: هر جا حادثه‌ای رخ می‌دهد، ما ناراحت می‌شویم؛ انشالله امسال جشن بزرگی داشته باشیم که اعلام کنیم موفق بودیم.

وی اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر قرارگاهی را داریم که برای حوادث ترافیکی برنامه‌ریزی می‌کنیم و در زمینه فرهنگ‌سازی، پیشگیری و آموزش خود را دخیل می‌دانیم و جمعیت هلال احمر با تمام توان امسال در نوروز در خدمت مردم خواهد بود و آمادگی کامل داریم که سال خوبی را شروع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز