نصب المان نوروز در خیابان آزادی

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۵۲۷۱
نصب المان نوروز در خیابان آزادی
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 تهران از شستشوی 14 هزار مترمربع جداوب میدان آزادی و بزرگراه یادگار امام و رنگ امیزی جداول برای استقبال فرارسیدن بهار طبیعت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر تاجری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 تهران گفت: با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال نو، اداره زیباسازی منطقه۹ در راستای استقبال از این ایام خجسته و ایجاد فضایی بانشاط برای شهروندان، اقدام به رنگ آمیزی و شستشوی جداول، هندریل، نرده‌ها و پل‌های عابر پیاده در غرب پایتخت کرده است.

وی افزود: در همین راستا نسبت به شستشوی ۱۴هزار مترمربع هندریل و جداول واقع در خیابان و میدان آزادی و بزرگراه یادگار امام (ره) اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با اشاره به رنگ‌آمیزی‌های انجام شده عنوان کرد: رنگ آمیزی ۷هزار مترمربع هندریل‌های بزرگراه یادگار امام (ره)، جداول خیابان آزادی به متراژ ۱۳هزار متر مربع، نرده های بی آر تی خیابان آزادی به متراژ ۶۵۰۰ متر مربع ، نرده‌های بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا ۴۵ متری زرند به متراژ ۵هزارمتر مربع و پلهای عابر پیاده بزرگراه فتح با ۵هزار متر مربع از جمله این موارد است.

تاجری یادآور شد: نصب المان نوروز در خیابان آزادی نبش خیابان استاد معین ازدیگر اقداماتی بوده که در راستای استقبال از بهار در منطقه۹ تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز