دستفروشان در دو بازه زمانی در سال آینده ساماندهی می شوند

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۵۵۱۹
دستفروشان در دو بازه زمانی در سال آینده ساماندهی می شوند
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با همکاری شرکت شهربان نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سدمعبر در دو بازه زمانی(ساماندهی موقت در ایام پایان سال) و بازه بلند مدت در طول سال آینده اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست مشترک معاونت های خدمات شهری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، قربانی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل،عباس نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست و... با محوریت بررسی طرح های پایان سال(طرح بهاران خدمت) برگزار شد.

️ نظری در این جلسه پس از استماع گزارشاتی در خصوص چگونگی اجرای «طرح بهاران خدمت» در تمامی مناطق شهر تهران گفت: تمامی مناطق 22گانه از محورهای بزرگراهی بازدید مستمر داشته باشند و نسبت به لکه گیری آسفالت و رنگ آمیزی و مرمت گاردیل ها در سطح بزرگراه های تعیین شده اقدام کنند. 

معاون شهردار تهران با اشاره به ایام پایانی سال و حضور دستفروشان در سطح معابر شهر تهران اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با همکاری شرکت شهربان نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سدمعبر در دو بازه زمانی(ساماندهی موقت در ایام پایان سال) و بازه بلند مدت در طول سال آینده اقدام کنند.

 نظری به ابلاغ دستورالعمل سه شنبه آخر سال پرداخت و گفت: همکاری های لازم در مناطق با سازمان آتش نشانی در خصوص اجرای این دستورالعمل صورت گیرد.

وی به ابلاغ طرح پویش درختکاری(یه عالمه درخت) اشاره کرد و گفت: این طرح در هفته درختکاری از 15 تا 19 اسفندماه اجرایی می شود. گفتنی است در این جلسه گزارشاتی پیرامون آخرین اقدامات و عملکرد مناطق22گانه و سازمان ها و شرکت های تابعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص «طرح بهاران خدمت» و نیز گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های حوزه خدمات شهری ارائه شد. 

️همچنین در این نشست برخی از شهرداران مناطق به صورت آنلاین و نمایندگان حوزه های ذیربط پیرامون اقدامات صورت گرفته در خصوص«طرح بهاران خدمت» ارائه شد و در پایان پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز