انتقاد عضو شورای شهر از عدم پوشش رسانه ای ۱۵۰۰ هکتار جنگلکاری اطراف تهران

۱۴۰۱/۱۲/۱۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۵۷۵۷
انتقاد عضو شورای شهر از عدم پوشش رسانه ای ۱۵۰۰ هکتار جنگلکاری اطراف تهران
عضو شورای شهر تهران گفت: صداو سیما افتتاحیه ۱۵۰۰ هکتار از جنگل‌کاری رینگ اطراف تهران و تقدیر رئیس جمهور از این اقدام را پوشش کافی نداد، در زمانی که رهبر معظم انقلاب برجهاد تبیین تاکید دارند.ّغغغ

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بابایی عضو شورای شهر تهران با اشاره به آزادسازی باغ ۷۰۰۰ متری در منطقه پنج تهران که ۱۰ سال در تصرف غیرقانونی برخی افراد بود، گفت: در جریان آزادسازی این باغ متصرفان غیرقانونی با بستن راه، ایجاد آتش‌سوزی و سنگ پرانی موجبات زخمی‌شدن همکارانمان در شهرداری تهران را فراهم کردند.

بابایی با بیان این‌که برخی در کلانتری محل همکاری نمی‌کردند اضافه کرد: با ورود فرمانده ارشد انتظامی تهران این اموال برگردانده شد.

وی با اشاره به افتتاحیه ۱۵۰۰ هکتار از جنگل‌کاری رینگ اطراف تهران با حضور رئیس جمهور از این اقدام تقدیر کرد و افزود: در یک اقدام ویژه صداوسیما این رویداد را پوشش کافی نداد در زمانی که رهبر معظم انقلاب برجهاد تبیین تاکید دارند انتظار می‌رود صداوسیما خدمات شهرداری را به طور کامل پوشش دهد.

این عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت هوشمند سازی و موضوع IT در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز گفت: از معاونان شهردار درخواست می‌کنم که این موضوع را به شهردار تهران منتقل کنند و وضعیت این سازمان مورد توجه قرار گیرد تا در آینده موجب سوال از شهردار تهران نشود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز