حمایت یک میلیون و ۲۰۰ نفر از ایتام نیازمند کشور

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۴۴۵۹۲۵
حمایت یک میلیون و ۲۰۰ نفر از ایتام نیازمند کشور
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: ۸۵ درصد کمک‌های مردمی در کمیته امداد، توسط مردم به مردم ارائه شده و کمیته امداد فقط نظارت و راهبری را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در جشن ملی نیکوکاری که با عنوان «نذر امید» در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تاکید بر اینکه کمیته امداد به دنبال افزایش مشارکت‌های مردمی در راستای حمایت از نیازمندان است، اظهار کرد:  ۸۵ درصد کمک‌های مردمی در کمیته امداد، توسط مردم به مردم ارائه شده و کمیته امداد فقط نظارت و راهبری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی از ایتام نیازمند کشور حمایت می‌کنند، گفت: امروز جشن ملی نیکوکاری به عنوان یکی از مناسبت‌های پنج‌گانه کمیته امداد در ترویج خیر و احسان در کشور برگزار شده است تا بتوانیم همه ظرفیت‌های ملی را برای کمک به نیازمندان بسیج کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: جشن نیکوکاری را با عنوان نذر امید در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم از مشکلات مردم گره‌گشایی کنیم.

آسوده با بیان اینکه نذر امید به صورت همزمان در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است، عنوان کرد: تلاش ما این است که در نقاط مختلف کشور ارتباط میان خیران و نیازمندان حقیقی را فراهم کنیم تا خانواده‌های کمتری در ایران اسلامی درگیر تامین نیازهای اولیه زندگی باشد

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز