چمران: نرخ کرایه تاکسی های خطی افزایش نخواهد داشت

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۴۷۳۹۳
چمران: نرخ کرایه تاکسی های خطی افزایش نخواهد داشت
رئیس شورای شهر تهران گفت: نرخ تاکسی‌های خطی بر اساس پیمایش و حتی شیب خیابان تعیین خواهد شد اما مطمئن باشید که نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران درباره تعیین نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: نرخ گذاری پس از برنامه بودجه انجام می‌شود، بخشی از نرخ‌ها برای تاکسی آماده نشده اما نرخ اتوبوس و مترو آماده شده و امروز نهایی خواهد شد.

چمران با بیان اینکه نرخ اتوبوس به دلیل اینکه تعداد زیادی از دستگاه‌ها شخصی است باید به برنامه ای  طراحی شود که برای رانندگان به صرفه باشد و مردم نیز بتوانند هزینه را بپردازند، گفت: نرخ تاکسی‌های خطی بر اساس پیمایش و حتی شیب خیابان تعیین خواهد شد اما مطمئن باشید که نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن با شورا نیست، تاکید کرد: شورا و دادستانی کار خود را در خصوص ساختمان‌های ناایمن انجام می‌دهد و اخطارهای لازم را می‌دهد و قرار شده ساختمان‌هایی که تا پایان سال اقدامات لازم را انجام ندادند، پلمب شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز