شهرداری به تهرانی‌ها برای چهارشنبه سوری خدمات می دهد

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۰۶:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۴۴۷۹۰۲
شهرداری به تهرانی‌ها برای چهارشنبه سوری خدمات می دهد
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی به شهروندان در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین نظری در آئین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ که عصر امروز در چهل و پنجمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهارکرد: چهارشنبه آخرسال را در پیش داریم و امیدواریم در آن روز آرامش بر شهر حاکم باشد و بی احتیاطی رخ ندهد. ما نیز در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در حال آماده شدن برای این روز و خدمت رسانی هستیم.

وی افزود: رویداد امید و افتخار از چندماه گذشته با وجود اینکه شهرداری با بدهی کلان و کمبود درآمد مواجه بوده با همت و تلاش همکاران شروع شد و از ۲۲ بهمن هر روز افتتاحیه‌هایی در شهر داریم؛ پروژه‌های افتتاح شده منطقه ۱۷ نشانه تلاش گسترده برای رفاه حال مردم و ایجاد شادی در چهره آنان است.

نظری ادامه داد: یک زمین دو هزار و ۸۰۰ متری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه ۱۷ تملک شده و به زودی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه می‌شود. این تلاش‌ها در واقع تمرین مدیریت صادقانه است و مصادیق آن اتفاقاتی است که در شهر در حال رخ دادن است، همراهی مردم نیز در میزان خدمت رسانی ما بسیار اثر گذار است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز