توقیف خودروهای هنجارشکن در شب چهارشنبه سوری

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۸۸۴۶
توقیف خودروهای هنجارشکن در شب چهارشنبه سوری
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف خودروها و وسایل نقلیه‌ هنجارشکن در شب چهارشنبه سوری هم خبر داد و گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پرتاب نارنجک و مواد محترقه کنند، اگر در همان لحظه از سوی پلیس شناسایی شوند که در آن واحد توقیف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای همه شهروندان ایامی شاد آرزو می‌کنیم، امیدواریم که مردم این شب را در کنار خانواده خود به شادی و شادکامی سپری کنند. 

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در این شب از آمادگی کامل برای مدیریت و روانسازی ترافیک برخوردار است، گفت: با توجه به حجم بالای تردد لازم شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر تهران هستیم و در همین راستا نیز لازم است که رانندگان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

حمیدی از توقیف خودروها و وسایل نقلیه‌ هنجارشکن در شب چهارشنبه سوری هم خبر داد و گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پرتاب نارنجک و مواد محترقه کنند، اگر در همان لحظه از سوی پلیس شناسایی شوند که در آن واحد توقیف می‌شوند. 

وی ادامه داد: همچنین اگر پلیس این وسایل نقلیه را مشاهده نکند، آنها از طریق دوربین‌ها شناسایی می‌شوند و وسایل نقلیه‌شان توقیف شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس خواهند بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین برای این دسته از وسایل نقلیه پرونده قضایی نیز تشکیل می‌شود و آنان باید در دادسرا پاسخ اقدامات مجرمانه خود را بدهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز