ستاد خدمات نوروزی ۱۴۰۲ افتتاح شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۵:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۰۸۹۹
ستاد خدمات نوروزی ۱۴۰۲ افتتاح شد
ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر به صورت رسمی در نشستی ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل و معاونین جمعیت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیرحسین کولیوند با حضور دبیرکل و معاونین جمعیت هلال‌احمر، در قالب نشستی ویدیو کنفرانسی، ستاد خدمات نوروزی 1402 را به صورت رسمی افتتاح کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در این نشست با قدردانی از مدیران عامل، معاونین امدادونجات و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سال 1401، گفت: انتظار من و مردم این است که برای ارائه طرح نوروزی، آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته باشید و به همه هم‌وطنان، خدمات بی‌منت ارائه دهید.

وی با اشاره به هم‎زمانی و تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، ادامه داد: در این راستا، انتظار داریم که خدمات به هم‎وطنان را گسترش دهید و خود را برای ارائه خدمات در نوروز، کمک مومنانه در ماه رمضان، لیالی قدر، روز قدس و عید فطر آماده کنید و در همه پایگاه‎های ثابت و موقت نیز، جایگاهی برای برپایی نماز و استراحت مسافرین درنظر بگیرید؛ سعی کنید که با مهربانی خدمات ارائه دهید، اگر هم خدمتی در حیطه وظایف شما نبود، ولی قادر به انجام آن هستید، برای انجام آن کوتاهی نکنید. 

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر نیز، در این نشست ویدئو کنفرانسی، گفت: انتظار است که مانند سنوات گذشته، عملکرد خوبی داشته باشید هرچند که لازم است در طرح نوروزی، امدادرسانی جمعیت گسترش بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما