شهرداری و پلیس بدنبال اجرای معاینه فنی موتورسیکلت در ۳ گام

۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۴:۵۸
کد خبر: ۱۴۵۱۵۲۳
شهرداری و پلیس بدنبال اجرای معاینه فنی موتورسیکلت در ۳ گام
مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترکی با پلیس برای الزام موتورسیکلت‌ها به دریافت برگه معاینه فنی گفت: 3 گام برای اجرای طرح معاینه فنی موتورسیکلت ها پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، شادی مالکی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترکی با پلیس برای الزام موتورسیکلت‌ها به دریافت برگه معاینه فنی گفت: طرحی در دست بررسی است که نخست به موتورسیکلتِ شرکت‌ها و سازمان‌ها برای دریافت معاینه فنی فراخوان داده شود و در گام بعدی موتورسیکلت‌های پُر پیمایش و در آخر تمامی موتورسیکلت‌ها ملزم به دریافت برگه معاینه فنی شوند.

وی در ادامه در خصوص معاینه فنی خودروهای شهرداری که بیشتر آنها فرسوده هستند نیز گفت: هیچ اغماضی در بررسی خودروهای خدماتی شهرداری نمی‌شود و دریافت برگه معاینه فنی برای خودروهای شهرداری از جمله اتوبوس‌ها، خودروهای حوزه خدمات شهری و تاکسی‌ها الزام‌آور است و همان سخت‌گیری‌ها که برای سایر خودروهای شخصی می‌شود برای این خودروها نیز اعمال شده زیرا پیمایش این خودروها در سطح شهر بیشتر است.

مالکی درخصوص اینکه چند درصد خودروها در مراجعه اول موفق به دریافت معاینه فنی می‌شوند هم توضیح داد: ۷۰ درصد خودروها در مراجعه اول موفق به دریافت برگه معاینه فنی می‌شوند و ۳۰ درصد بعد از رفع نقص برگه معاینه فنی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما