انجام تست قند و فشار خون برای بیش از ۲۰ هزار نفر در ایام نوروز

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۴:۵۴
کد خبر: ۱۴۵۴۲۶۷
انجام تست قند و فشار خون برای بیش از ۲۰ هزار نفر در ایام نوروز
سخنگوی طرح‌های نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، برای بیش از 20 هزار نفر تست قند و فشار خون انجام شده است، گفت: از شروع طرح نوروزی و 24 اسفندماه تا روز نهم فروردین‌ماه، ١٢٦٢ نفر انتقال به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وحید سلیمی سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز 24 اسفندماه تا روز نهم فرودین‌‎ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا نهم فروردین ۱۴۰۲، در ٣٢٠٠ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ١٤٩٢ مورد حوادث جاده‌ای، ١٢٩ مورد پوشش حوادث جوی، 1,142 مورد مراجعه حضوری، ١١٢ مورد عملیات کوهستان، 171 مورد حوادث شهری، و ٢٥ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به ٤٧ هزار و ٧٢٢ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ٣٥٦٧ نفر خدمات اسکان اضطراری، ١٢٦٢ نفر انتقال به مراکز درمانی، 18 هزار و 27 نفر درمان سرپایی در محل و ٢٣٩ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ٢٨٢ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ٣٢٨ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قندوفشارخون برای 20 هزار و 261 نفر خبر داد.

سلیمی در ادامه بیان کرد: استان مازندران با ١٧٢ پر حادثه ترین استان کشور در مرحله بعد اصفهان با ١٦٥ حادثه و سپس فارس با ١٤٨ 3 استان پرحادثه کشور بوده اند. 

 
انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز