برپایی دهکده بهار ایران در بوستان لاله

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۷:۵۱
کد خبر: ۱۴۵۴۶۶۰
برپایی دهکده بهار ایران در بوستان لاله
شهردار منطقه ۷ تهران از برپایی دهکده مرکزی بهار ایران در بوستان لاله با مشارکت مناطق ۶ و ۱۱ همزمان با دهکده بوستان قصر این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ تهران اظهار کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه همزمان با فرا رسیدن عید نوروز که امسال با ماه مبارک رمضان همراه شده است در راستای ایجاد فضاهای شاد معنوی و نشاط اجتماعی و همچنین تشویق و ترغیب شهروندان به آئین روزه داری و رعایت و حفظ آداب و شعائر ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای ویژه برنامه های متنوع نموده است.

آبادیان ادامه داد: برپایی دهکده مرکزی بهار ایران در بوستان لاله با مشارکت مناطق ۶ و ۱۱ همزمان با دهکده بوستان قصر این منطقه همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ شب از شاخص ترین فعالیت های معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۷ می باشد.

وی افزود: این دهکده ها با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح و با نگاه ویژه به ماه مبارک رمضان در زمینه های فرهنگی، تفریحی، ورزشی، هنری و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی راه اندازی گردید.

شهردار منطقه ۷ در ادامه خاطر نشان کرد: در این دهکده ها علاوه بر برپایی روزانه نماز جماعت و سفره افطاری ساده، برنامه های متنوعی همچون گروه تواشیح و قرآنی، ورزشی، ویژه برنامه کودکان،مراسم مذهبی، برپایی چایخانه، خدمات سلامت محور، جمع آوری هدایا جهت کودکان کم برخوردار، غرفه های فروش محصولات زنان سرپرست خانوار و کارآفرین همراه با استیج های شبانه شاد و فرهنگی با حضور هنرمندان مجرب، اجرای گروه های اقوام ایران، نوروز خوانی و ساز و دهل، و ... در جهت ایجاد فضا شاد و معنوی برای خانواده ها و کودکان ارائه می گردد.

شهردار منطقه ۷ افزود: همزمان با برگزاری جشن های فوق، این منطقه علاوه بر برگزاری تورهای متنوع گردشگری، به منظور اطلاع رسانی اماکن تفریحی، گردشگری، موزه ها و اماکن تاریخی به مسافران نوروزی اقدام به برپایی ایستگاه اطلاع رسانی با عنوان ((تهران دوست داشتنی)) در ۳ نقطه پر تردد منطقه(پل سیدخندان، میدان سپاه و باغ موزه قصر) نمود.

وی در پایان گفت: علاوه بر برپایی نماز جماعت و سفره های افطاری ساده و برنامه های قرآنی روزانه در میادین و معابر پرتردد نواحی ۵ گانه منطقه در ماه میهمانی خدا، از اقدامات آتی این منطقه به جشن عبادت بهار اولی ها ویژه دختران و پسران روزه اولی و همچنین مسابقات ورزشی جام رمضان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز