توزیع بسته حمایتی میان بیش از ۷۶ هزار خانوار توسط جمعیت هلال احمر

۱۴۰۲/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۵:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۵۰۲۰
توزیع بسته حمایتی میان بیش از ۷۶ هزار خانوار توسط جمعیت هلال احمر
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از‌ توزیع بسته‌های حمایتی در میان 76 هزار و 386 خانوار در قالب پویش هلال رحمت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وحید سلیمی‌ رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص بسته‌های حمایتی توزیع شده از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۱ فروردین ماه گفت: با مشارکت 7 هزار و 28 نفر از خیرین، حامیان و داوطلبان در پویش ملی هلال رحمت، 80 هزار و 312 سبد معیشتی تامین و 76 و 793 بسته در میان نیازمندان توزیع شده است.

سلیمی‌ با اشاره به جزئیات بیشتر اجرای پویش هلال رحمت از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: 76 هزار و 386 خانوار نیازمند در سطح کشور سبد معیشتی دریافت کرده اند که با احتساب میانگین ۳ نفر به ازای هر خانوار، 229 هزار و 158 نفر تعداد کل بهره وران این طرح در مدت یاد شده بوده است.

وی افزود:۲۷درصد از سبدهای معیشتی در ۲۳۷ محله از محلات هدف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور و ۷۳ درصد نیز در سایر مناطق محروم توزیع شده است.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به مشارکت 169 هزار و 694 نفر روز داوطلب و 61 هزار و 591 نفر روز همکار سازمانی در اجرای پویش هلال رحمت از ادامه طرح یاد شده تا پایان ماه رمضان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

سلیمی در ادامه، به اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات به عنوان دیگر طرح نوروزی سازمان داوطلبان پرداخت و گفت: از ابتدای طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر تا کنون، 8 هزار و 76 نفر روز پزشک داوطلب به دو صورت آنکال و حضوری، از طریق مراکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان‌ها،در این طرح مشارکت داشته اند و با پاسخ گویی به سوالات در زمینه پزشکی،به ارائه خدمت به هموطنان و مسافرین نوروزی پرداخته اند.

وی ترویج فرهنگ داوطلب محوری و بهره گیری از ظرفیت مشارکت پذیری پزشکان در راستای ارائه خدمات بشردوستانه را از جمله اهداف طرح داوطلب یار امداد و نجات اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز