پل طبیعت آبی رنگ شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۴۵۵۲۶۰
پل طبیعت آبی رنگ شد
مدیر ارتباطات و بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: همزمان با روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) و شروع ماه جهانی آگاهی بخشی اتیسم، پل طبیعت به رنگ آبی درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پارسیان مدیر ارتباطات و بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اظهار کرد: همزمان با روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) و شروع ماه جهانی آگاهی بخشی اتیسم، پل طبیعت به رنگ آبی درآمد.

پارسیان بیان کرد: دوم آوریل، روزجهانی آگاهی بخشی اتیسم و آبی، رنگ این بیماری است، به همین دلیل همزمان با این روز بسیاری از بنا‌ها و ساختمان‌های مشهور در بیش از ۱۳۰ کشور جهان در سراسر هفت قاره با تاباندن نور آبی برای حمایت از بیماران اتیسمی تزئین می‌شوند.

مدیر ارتباطات و بین‌الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: طبق آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت، از هر ۵۰ تولد یک نفر با اختلال اتیسم در ایران متولد می‌شوند که این آمار هر سال رو به افزایش است. یکی از راه‌های موثر در کنترل و بهبود نسبی این اختلال، شناخت علائم و توجه به سن طلائی تشخیص از سوی والدین است. از طرفی عدم شناخت جامعه موجب برخورد نامناسب با شخص دارای اتیسم و انزوای اجتماعی خانواده‌هایشان می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز